X

اخبار

یکشنبه 27 تیر 1400
تعداد بازدید: 349

آموزش آبیاری بهینه به 1500 نفر از کارگران فضای سبز

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری کارگاه آبیاری بهینه برای 1500 نفر از کارگران فضای سبز شهری خبر داد.
آموزش آبیاری بهینه به 1500 نفر از کارگران فضای سبز

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، مصطفی آقابزرگی با تاکید بر ضرورت حفظ و استفاده بهینه منابع آبی اظهار کرد: به همین منظور طی سال‌های اخیر با همت مدیریت شهری شبکه آب خام و آبیاری تحت فشار فضای سبز توسعه قابل توجهی یافته و با تخصیص پساب از منابع آب پایدار برای فضای سبز استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه با این وجود تلاش‌ها برای بهینه‌سازی مصرف منابع آبی فضای سبز ادامه دارد گفت: یکی از این برنامه‌ها آموزش نیروها و کارشناسان فضای سبز برای دقت در استفاده بهینه از این منابع است.

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز با اشاره به برگزاری کارگاه آبیاری برای تمام بدنه کارگری و کارشناسی پیمان‌های نگهداری فضای سبز در سال 1400 تصریح کرد: در این کارگاه آموزش نحوه صحیح مدیریت بهینه آبیاری فضای سبز از طریق ناظرین عالیه صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هزار و 500 کارگر در این کارگاه آموزش دیدند، افزود: نحوه صحیح آبیاری، استفاده از ابزارها، نحوه تعمیرات و نگهداری و خدمات دهی شبکه آبیاری تحت فشار، استفاده از روش های نوین آبیاری، بالا بردن دقت نظر در تیم آبیار برای جلوگیری از هدررفت آب با توجه به کمبود شدید آب در سطح استان به کارگران و کارشناسان آموزش داده شد.

آقابزرگی بیان کرد: کارگاه آبیاری و مدیریت بهینه آبیاری در سنوات گذشته هم برگزار شده و هرسال برای تمام بدنه کارگری، باغبانان و کارشناسی نگهداری فضای سبز برگزار می شود و اثرات آن را در کاهش شدید مصرف آب و مدیریت بهینه دیده‌ایم.

 

تصاویر
  • آموزش آبیاری بهینه به 1500 نفر از کارگران فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه