X

اخبار

(آرشیو ماه بهمن 1401)
نظارت مستمر بر المان‌های نوری سطح شهر
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: از ابتدای دی‌ماه اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان برق برای بازدید از المان‌های نورپردازی سطح مناطق راه‌اندازی شده است.
دوشنبه، 01 اسفند 1401 - 09:30
تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی تصویب شد
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی در مواد عوارض بر تابلوهای محیطی، بهای خدمات بهره برداری از معابر و فضاهای عمومی شهر و بهای خدمات تجهیزات تصویب شد.
یکشنبه، 30 بهمن 1401 - 09:41
فعال‌سازی و تولید گل و گیاه در مرکز تولید و نگهداری موقت گل و گیاه شهرداری منطقه سه قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از فعال‌سازی و تولید گل و گیاه در مرکز تولید و نگهداری موقت گل و گیاه شهرداری منطقه سه خبر داد.
شنبه، 29 بهمن 1401 - 09:50
قم قطب گردشگری 1414 / زیرساختهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری کامل شده است
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در نمایشگاه بین المللی گردشگری که با عنوان معرفی فرصت های سرمایه گذاری نام گذاری شده بود فرصت های سرمایه گذاری در عرصه فضای سبز را تبیین کرد.
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 - 14:20
اجرای عملیات هوادهی به چمن‌کاری سطح بوستان‌های شهر
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای عملیات هوادهی به چمن‌کاری سطح بوستان های شهر برای بهبود رشد گیاهان در این فضاها خبر داد.
دوشنبه، 17 بهمن 1401 - 09:46
برگزاری 7 دوره آموزشی مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان در کلینیک سازمان پارک‌ها و فضای سبز
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری 7 دوره آموزشی ویژه مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان سازمان پارک‌ها خبر داد.
یکشنبه، 16 بهمن 1401 - 09:19
شناسایی و مقابله با آفت شب‌پره برگخوار گل محمدی برای نخستین بار در قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: برای نخستین بار در شهر قم آفت شب‌پره برگخوار گل محمدی در فضای سبز یکی از مناطق مشاهده شد و به سرعت توسط کارشناسان کلینیک فنی سازمان، اقدامات شناسایی و مقابله با این آفت برای جلوگیری از گسترش آن در سطح شهر صورت گرفت.
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 - 11:38
کیفی‌سازی فضای سبز محور بودجه سال 1402 سازمان پارک‌ها
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتمام روند تدوین بودجه سال 1402 سازمان پارک‌ها خبر داد و گفت: بودجه سال آینده هم اکنون در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در حال بررسی است.
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 10:44
برگزاری نشست برخط کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلانشهرهای کشور
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری نشست برخط کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: در این نشست مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد در خصوص مدیریت بهینه منابع آب به ارائه سخن پرداخت.
ﺳﻪشنبه، 11 بهمن 1401 - 13:35
استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فضای سبز قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از افزایش استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فضای سبز و همکاری با دستگاه‌های مختلف خبر داد.
یکشنبه، 02 بهمن 1401 - 09:41
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه