X

اخبار

(آرشیو ماه آبان 1401)
تدوین بسته‌های تشویقی برای حمایت از باغ‌داران شهر
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای حفظ و احیای باغات شهر، بسته‌های تشویقی برای باغات و باغ‌داران در حال تدوین است تا در صورت تصویب در شورا به مرحله اجرا برسد.
یکشنبه، 29 آبان 1401 - 09:12
افزایش تنوع رنگی گل‌های فصلی فضای سبز شهری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با تحقیقات انجام شده تنوع رنگی گل‌های فصلی فضای سبز شهری قم افزایش خواهد یافت.
پنجشنبه، 26 آبان 1401 - 09:16
ادامه عملیات آماده سازی بستر و کاشت درخت در 15 هکتار از اراضی بوستان معصومیه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ادامه عملیات آماده سازی بستر و کاشت درخت در 15 هکتار از اراضی بوستان معصومیه خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 24 آبان 1401 - 09:21
فعال‌سازی و تولید گل و گیاه در مرکز تولید و نگهداری موقت گل و گیاه شهرداری منطقه سه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از فعال‌سازی و تولید گل و گیاه در مرکز تولید و نگهداری موقت گل و گیاه شهرداری منطقه سه خبر داد.
یکشنبه، 22 آبان 1401 - 09:27
توجه به الزامات پدافند غیرعامل در طراحی و ایجاد فضاهای شهری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر توجه به الزامات پدافند غیرعامل در طراحی و ایجاد فضاهای شهری قم تأکید کرد.
پنجشنبه، 19 آبان 1401 - 09:37
انتصاب “پیام جوادیان” به عنوان دبیر کمیته سیما و منظر شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم به عنوان دبیر کمیته سیما و منظر شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منصوب شد.
چهارشنبه، 18 آبان 1401 - 09:54
اجازه تغییر کاربری فضای سبز به سایر کاربری‌ها در قم داده نمی‌شود/برگزاری نخستین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر عدم‌تغییر کاربری فضای سبز در شهر گفت: برای تغییر فرهنگ باید از هنرمندان کمک گرفته و نخستین جشنواره عکاسی از المان‌ها در کنار جشنواره پاییز برگ‌ریز به‌عنوان برند شهرداری برگزار می‌شود.
شنبه، 14 آبان 1401 - 09:22
از دریافت ۶۰۰ اثر هنری تا الگوی شدن جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز در شهرهای مختلف
اختتامیه پنجمین جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز با حضور هنرمندان و برگزیدگان جشنواره هم‌زمان با رونمایی از پوستر ششمین جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز و نخستین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری برگزار شد.
شنبه، 14 آبان 1401 - 09:13
اختتامیه پنجمین دوره جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز برگزار شد
اختتامیه پنجمین دوره جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و با حضور جمعی از مدیران و داوران جشنواره برگزار شد.
شنبه، 14 آبان 1401 - 08:54
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه