X

اخبار

(آرشیو ماه شهریور 1399)
تولید 165 هزار کیلو وات ساعت برق در نیروگاه های خورشیدی سازمان پارک ها و فضای سبز
مسئول واحد نت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با بهره برداری از هفتمین نیروگاه خورشیدی سازمان در بوستان غدیر ظرفیت تولید انرژی خورشیدی به بالای 200 مگا وات ساعت خواهد رسید.
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 08:02
استفاده از روش های بیولوژیک در کنترل آفات گیاهان شهر قم
رئیس اداره فنی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به آثار مخرب مواد شیمیایی در کنترل آفات گفت: با توجه به آسیب‌های زیست‌محیطی و به خطر افتادن سلامت شهروندان استفاده از روش‌های غیر شیمیایی و بیولوژیک در دفع آفات در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 12:11
قم سومین کلانشهر سبز کشور شد/سرانه فضای سبز قم از ۲۰ متر گذشت
پیام جوادیان با اشاره به جایگاه شهر قم در توسعه فضای سبز در چند سال گذشته، اظهار داشت: امروز توسعه فضای سبز یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه پایدار در کشورها بوده و فاکتور تأثیرگذاری در تأمین سلامت و امنیت روانی شهروندان دارد. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 13:31
صرفه جویی ۴ میلیارد ریالی در طراحی  پروژه های کاشت فضای سبز شهر قم
مسئول واحد طراحی سازمان پارک ها و فضای سبز با اشاره به طراحی کاشت 900 هزار متر مربع از پروژه های توسعه فضای سبز شهر قم در سازمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طراحی کاشت ۳۲پروژه مهم توسعه فضای سبز انجام و پس از تصویب در کارگروه تخصصی طراحی و توسعه فضای سبز جهت اجرا ابلاغ شده است.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 12:02
افزایش کیفیت بوستان‌ها در سبزترین منطقه شهر قم/وجود ۴ میلیون متر مربع فضای سبز
مدیر منطقه سه شهرداری قم از وجود چهار میلیون متر مربع فضای سبز در این منطقه خبر داد و گفت: در زمینه سرانه فضای سبز مشکلی نداریم بلکه باید کیفیت فضای سبز را ارتقا داده و مردم را به بوستان‌ها دعوت کنیم.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 08:40
راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی “گلسا”
مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی "گلسا" در قم خبر داد و گفت: این سامانه پاسخگویی سؤالات شهروندان در حوزه حفظ و نگهداری از فضای سبز، گل و گیاه و گیاه‌پزشکی است.

چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 11:44
استقرار پکیج تصفیه فاضلاب در شهرک خودرو
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از استقرار یک دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب در شهرک خودرو با هدف ایجاد منابع آبی جایگزین جهت آبیاری فضای سبز این شهرک بزرگ خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 25 شهریور 1399 - 12:47
کاشت یک میلیون و 200 هزار گل فصلی در شهر قم
مدیر مرکز تولیدات ،تحقیقات و آموزش سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز عملیات کاشت گل و گیاه فصلی هزمان با آغاز ماه مهر در معابر و بوستان های شهری خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 25 شهریور 1399 - 12:12
فضای سبز باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان شهریور تکمیل می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: فضای سبز و محوطه‌سازی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم تا پایان شهریور عملیاتی می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 25 شهریور 1399 - 09:53
۳۱۰ هزار مترمربع معابر منطقه ۴ از ابتدای سال آسفالت شد/اجرای ۷ هکتار فضای سبز در باغ پرندگان
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در 5 ماه نخست سال جاری بالغ‌بر 37 هزار تن آسفالت به مساحت 310 هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع شد.
یکشنبه، 23 شهریور 1399 - 12:57
صفحه 1 از 3ابتدا   قبلی   [1]  2  3  بعدی   انتها   
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه