X

اخبار

پنجشنبه 26 دی 1398
تعداد بازدید: 1782

توسعه ۱۵۰۰ مترمربعی بوستان نیایش

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ایمن‌سازی بوستان نیایش، گفت: فضایی به مساحت 1500 متر و 15 آلاچیق به امکانات این بوستان اضافه شده است.
توسعه ۱۵۰۰ مترمربعی بوستان نیایش

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و ، پیام جوادیان در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با اشاره به امکانات فراهم‌شده در بوستان‌های سطح شهر در حوزه اسکان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توجه به اولویتی که برای ساماندهی اسکان نوروزی انجام شده شرایط منظمی در شهر در این زمینه برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تجهیز پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران برای اسکان زائرین، تصریح کرد: نصب 12 برج نوری در پارکینگ چهار صورت گرفته است.

جوادیان اضافه کرد: همچنین در این محل برای اسکان 220 خانواده ظرفیت داشتیم که 150 ظرفیت اضافه کردیم و اکنون بیش از 350 خانوار می‌توانند اسکان داشته باشند.

وی با اشاره به ایمن‌سازی بوستان نیایش، خاطرنشان کرد: فضایی به مساحت 1500 متر و 15 آلاچیق به امکانات این بوستان اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: با همکاری برخی اماکن فرهنگی در اطراف مسجد مقدس جمکران در نوروز گذشته 200 خانوار در هر شب اسکان داده شد و امسال نیز این برنامه در دستور کار قرار دارد.

تصاویر
  • توسعه ۱۵۰۰ مترمربعی بوستان نیایش
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه