X

اخبار

شنبه 18 آبان 1398
تعداد بازدید: 1672

برگزاری دوره‌های آشنایی با شرایط عمومی پیمان‌های اجرا و نگهداری فضای سبز

معاون فنی و اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آشنایی با شرایط عمومی پیمان و اسناد و مدارک پیمان‌های اجرا و نگهداری فضای سبز ویژه کارشناسان و روسای ادارات این حوزه خبر داد.
برگزاری دوره‌های آشنایی با شرایط عمومی پیمان‌های اجرا و نگهداری فضای سبز

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، ابوالفضل مهدی نیا با تشریح لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع تهیه و ویرایش اسناد پیمان‌های اجرا و نگهداری فضای سبز اظهار داشت: این دوره‌ها باهدف به‌روزرسانی اسناد، مدارک و قراردادهای نگهداری و اجرا فضای سبز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جلسات متعدد به‌منظور به‌روزرسانی اسناد و مدارک قراردادهای نگهداری و اجرای فضای سبز در سازمان‌ها پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد و افزود: این جلسات در قالب کارگروه نظارت بر توسعه و نگهداری فضای سبز برگزارشده است.

معاون فنی و اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تبادل‌نظر برای رسیدن به راهکارهای متناسب با فضای سبز شهر قم را یکی از مزایای برگزاری این کارگروه‌ها دانست و تصریح کرد: بعد از جمع‌بندی نظرات و نقدها اصلاحات لازم در اسناد و مدارک انجام می‌شود تا قراردادهای منعقدشده در این حوزه با حداقل ایراد و نقصان وارد مرحله اجرا شود.

وی آشنایی و ارتقاء دانش علمی و تجربی کارشناسان فضای سبز سازمان را یکی از اولویت‌های آموزشی در دوره‌ها عنوان کرد و گفت: این کارگروه‌ها علاوه بر ایجاد اصلاحات جدید برای مرور و ارتقاء سطح علمی کارشناسان و گروه نظارتی برگزار می‌شود.

مهدی نیا برگزاری آزمون را به‌عنوان مرحله نهایی این دوره آموزشی لازم خواند و خاطرنشان کرد: با برگزاری آزمون از شرایط عمومی پیمان و اسناد و مدارک پیمان‌های توسعه و نگهداری فضای سبز میزان آشنایی کارشناسان سنجیده شده و به‌عنوان ارزشیابی در رزومه آن‌ها ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: ارزیابی ثبت‌شده در انتخاب کارشناس و رئیس اداره فضای سبز نمونه تأثیر داشته و به‌عنوان ملاک ارزیابی‌های سالانه موردتوجه قرار خواهد گرفت.

 

تصاویر
  • برگزاری دوره‌های آشنایی با شرایط عمومی پیمان‌های اجرا و نگهداری فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه