X

اخبار

شنبه 29 دی 1397
تعداد بازدید: 1319

اجرای ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه تا پایان سال

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 3 قم گفت: طبق برنامه باید تا پایان سال بیش از ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه صورت گیرد.
اجرای ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه تا پایان سال

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اصغر جداخانی با اشاره به پیمان ۲۵۰ میلیون تومانی برای باغچه سازی معابر گفت: کار این پیمان به پایان رسیده و در پیمان دیگری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای باغچه‌سازی معابر هزینه شده است.
وی با تاکید بر روند ادامه احداث باغچه‌ در معابر منطقه سه تصریح کرد: امسال در منطقه سه بیش از ۳ هزار متر باغچه سازی صورت گرفته است و این پروژه در منطقه سه به دلیل روسازی سطوح معابر کمی‌ مشکل‌تر است.
جداخانی اذعان کرد: طبق برنامه باید تا پایان سال بیش از ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه صورت گیرد.
وی گفت: در حوزه شبکه‌سازی آبیاری تحت فشار نیز با توجه به اینکه تجهیزات خوبی خریداری شده است، سال آینده اقدامات بهتری انجام خواهد شد.
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 3 قم اذعان کرد: بیش از ۹۰ درصد بوستان‌های منطقه سه به وسیله شبکه آبیاری تحت فشار آبیاری می‌شوند.
وی گفت: برای سال بعد نیز بیش از ۱۵ هکتار کاشت بوستان جنگلی خواهیم داشت که عمده آن در بوستان ولایت پیش‌بینی شده است که بالغ بر ۱۶ هزار اصله می‌شود.

تصاویر
  • اجرای ۸ هزار متر باغچه‌سازی در معابر منطقه سه تا پایان سال
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه