استقبال مسافران نوروزی از استراحتگاه امام رضا(ع)
سرپرست شهرداری منطقه دو گفت: استراحتگاه امام رضا(ع) مورد استقبال بسیاری از مسافران نوروزی قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها وفضای سبز شهرداری قم ، رضا رحیمی افزود : با توجه به اینکه بوستان امام رضا(ع) به عنوان یکی از استراحتگاه های اصلی شهر قم جهت مسافران پیش بینی شده لذا با برنامه ریزی جامع و کامل اقدام به تجهیز این بوستان از جمله بهسازی فضای سبز ،گل آرایی، رنگ آمیزی و نصب بنرهای راهنما نموده و هم اکنون این استراحتگاه مورد استقبال مسافران و زائرین قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد : تمهیدات لازم جهت ایام نوروز در راستای خدمت رسانی بهتر انجام شده که می توان به بسیج امکانات منطقه و اختصاص کشیک نوروزی پرسنل و نظارت ویژه در جمع اوری ویژه پسماند ، تامین روشنایی معابر و بوستان ها، رفع سد معبرو رنگ آمیزی جداول اشاره کرد.
رحیمی افزود : برپایی ستاد راهنمایی و تسهیلات زائرین در بلوار امام رضا (ع) از دیگر اقدامات مهم منطقه می باشد که در راستای رفاه حال زائرین و مسافران ایجاد شده است.