X

اخبار

یکشنبه 06 اسفند 1396
تعداد بازدید: 1413

رئيس اداره فضای سبز منطقه شش

رئیس اداره فضای سبز منطقه شش از توسعه ۹۶۰۰ متر مربع بوستان های شهری در این منطقه خبر داد و گفت: ۸ قطعه بوستانی به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای امسال و سال آینده در دستوركار قرار دارد.

رئيس اداره فضای سبز منطقه شش

به گزارش روابط عمومی سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم، علی محمدی با اشاره به توسعه ۹۶۰۰ متر مربع بوستان های شهری در منطقه شش اظهار داشت: احداث بوستان بانوان به مساحت ۶ هزار مترمربع یكی از مهمترین پروژه های توسعه ای فضای سبز منطقه در سال جاری بود. رئیس اداره فضای سبز منطقه شش افزود: بهسازی ۱۷ هزار مترمربع از بوستان های منطقه و نیز تبدیل ۳۵ هزار مترمربع از بوستان های جنگلی به بوستان های شهری از دیگر اقدامات انجام شده است. وی با بیان اینكه ۸ قطعه بوستانی به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای امسال و سال آینده در دستوركار قرار دارد خاطرنشان كرد: از ابتدای امسال ۱۰ هزار متر باغچه طولی ایجاد و نیز ۲۶ هزار اصله درخت در سطح منطقه كاشته شده است. محمدی از افزایش بیش از ۴۵۰۰ متر باغچه طولی تا پایان سال در منطقه خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز در كمربندی نیز به مساحت ۳ هزار متر نیز تا پایان سال افزایش خواهد یافت، البته در این بخش تا حدودی با مشكل آب مواجه هستیم.

تصاویر
  • رئيس اداره فضای سبز منطقه شش
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه