X

اخبار

چهارشنبه 26 مهر 1402
تعداد بازدید: 104

نظرات غیرکارشناسی و الزام آور در حوزه فضای سبز دردسرساز است

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر گفت: متاسفانه سلیقه‌های غیر کارشناسی الزام آور اعضای شورای شهرها مشکل‌ساز است.
نظرات غیرکارشناسی و الزام آور در حوزه فضای سبز دردسرساز است

 

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، فدایی در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز اولویت اصلی ما نگهداری از فضای سبز موجوود است و دغدغه توسعه فضای سبز را نداریم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سلیقه‌های غیر کارشناسی الزام آور اعضای شورای شهرها مشکل‌ساز است، مطرح کرد: نگهداری و توسعه از فضای سبز در شهرهای کویری باپیروی از نظرات غیرکارشناسی برخی افراد مشکل‌ساز است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه در شهرهای میانی پیمانکار نگه‌داری از فضای سبز مناسب نیست، عنوان کرد: در این مسیر باید قانون اجازه استخدام نیرو برای نگه‌داری از فضای سبز را به سازمان‌ها بدهد.
 

تصاویر
  • نظرات غیرکارشناسی و الزام آور در حوزه فضای سبز دردسرساز است
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه