X

اخبار

شنبه 03 شهریور 1397
تعداد بازدید: 1262

احداث بوستان خانواده اردیبهشت در منطقه 6 با اعتبار 10 میلیارد ریالی

شهردار منطقه 6 قم گفت: بوستان خانواده اردیبهشت در منطقه 6 با اعتبار 10 میلیارد ریالی احداث شده است.
احداث بوستان خانواده اردیبهشت در منطقه 6 با اعتبار 10 میلیارد ریالی

شهردار منطقه 6 قم گفت: بوستان خانواده اردیبهشت در منطقه 6 با اعتبار 10 میلیارد ریالی احداث شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، علی حاتمی‌فرد با بیان اینکه منطقه 6 قم در شمال این شهر است که از سال 90 از تاسیس شده است، اظهار کرد: مرز مشترک بین مناطق شهری دو و 6، خیابان توحید است، این منطقه متراکم‌ترین منطقه شهری قم بوده که با هزار و 100 هکتار مساحت، بیش از 250 هزار نفر جمعیت دارد.


شهردار منطقه 6 قم با بیان اینکه بلوارهای کارگر، سوم خرداد، میثم، آیت‌الله کاشانی و... از جمله شاخص‌ترین معابر این منطقه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: بیش از 400 هکتار بافت فرسوده در منطقه 6 وجود دارد و عمده ساکنین این منطقه از اقشار محروم و کم‌بضاعت جامعه هستند.


حاتمی فرد با تاکید ب اینکه مناطق 2 و 6 شهر قم جزو محروم‌ترین مناطق این شهر از نظر سرانه‌های خدمات شهری، امکانات و سرانه‌های تفریحی و فضای سبز، سرانه‌های سلامت و... محسوب می‌شوند، افزود: با توجه به عمر کمتر از 10 ساله شهرداری منطقه 6، ساختمان این منطقه در یکی از طبقات ساختمان قدیمی شهرداری منطقه دو قرار دارد که قرار است با تکمیل احداث ساختمان شهرداری منطقه دو، این ساختمان به طور کامل در اختیار شهرداری منطقه 6 قرار گیرد.


وی با اشاره به پروژه‌هایی که طی ماه‌های اخیر در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: بوستان خانواده اردیبهشت در خیابان کارگر که 5 هزار مترمربع مساحت دارد و حدود یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده است که در دهه کرامت به بهره‌برداری رسید؛ 400 میلیون تومان از این اعتبار استانی بوده و مابقی منابع داخلی شهرداری بوده است.

تصاویر
  • احداث بوستان خانواده اردیبهشت در منطقه 6 با اعتبار 10 میلیارد ریالی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه