X

اخبار

دوشنبه 15 مرداد 1397
تعداد بازدید: 959

با هدف شناسایی دلایل و راهکار های جلوگیری از هدر رفت آب در فضای سبز شهر قم برگزار شد

نشست تخصصی مدیریت آبیاری فضای سبز شهر قم
با هدف شناسایی دلایل و راهکار های جلوگیری از هدر رفت آب در فضای سبز شهر قم برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، نشست تخصصی مدیریت آبیاری فضای سبز شهر قم به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در راستای کاهش هدررفت آب و مدیریت و بهینه‌سازی مصرف با حضور کلیه روسای ادارات و کارشناسان فضای سبز مناطق و سازمان‌ها و دست‌اندرکاران فضای سبز شهر برگزار شد.

 

از جمله برنامه‌های این نشست پخش کلیپ آموزشی در خصوص وضعیت هدررفت آب در فضای سبز شهر و برگزاری پنل آموزشی با موضوع ضرورت توجه به آبیاری فضای سبز و بهینه‌سازی آن و مشکلات موجود در این بخش بود.

 

همچنین در این نشست روسای فضای سبز مناطق و کارشناسان دلایل خود را در خصوص هدررفت‌ها بیان کردند تا مشکلات و مسائل جمع‌بندی شده و تصمیم‌گیری و ارائه راهکار در خصوص آنها صورت گیرد.

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در این نشست با بیان اینکه در راستای جلوگیری از هدررفت آب در فضای سبز پلیس فضای سبز وارد عمل شده و بخشی از وظایف آنها کاهش یافته و متمرکز در یافتن نقاط هدررفت آب شده‌اند خاطرنشان کرد: استهلاک سیستم آبیاری، سهل‌انگاری کارگران فضای سبز، اشکال در طراحی سیستم آبیاری و... از جمله مسائلی است که هدررفت آب را موجب می‌شود و در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است. از جمله این اقدامات آموزش کارگران فضای سبز است که به زودی برگزار می‌شود.

تصاویر
  • با هدف شناسایی دلایل و راهکار های جلوگیری از هدر رفت آب در فضای سبز شهر قم برگزار شد
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه