X

اخبار

شنبه 20 مرداد 1397
تعداد بازدید: 1140

تکمیل بوستان های دانشجو و پاکبان در سال جاری/ نوسازی وبهسازی 4 بوستان شهری

رئیس اداره فضای سبز منطقه سه از تکمیل پروژه بوستان دانشجو و فاز 2 بوستان پاکبان در سال جاری خبر داد.
تکمیل بوستان های دانشجو و پاکبان در سال جاری/ نوسازی وبهسازی 4 بوستان شهری

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، اصغر جداخانی با اشاره به تکمیل پروژه کمربند سبز در محدوده منطقه 3 اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آبیاری تحت فشار و لوله گذاری آب خام در فضای سبز منطقه 20 میلیارد ریال تخصیص داده شده بود که تا پایان سال 96 بیش از 90 درصد آبیاری در این منطقه با آب خام صورت گرفت.

رئیس اداره فضای سبز منطقه سه با اشاره به پروژه های در دست اقدام برای سال جاری افزود: بهسازی و نوسازی فضای سبز بوستان ها، شوارع و خیابان های اصلی با تخصیص اعتبار  یک میلیارد تومانی امسال در بلوار خداکرم، حاجی زاده، هفت تیر، امام موسی صدر، مدرس، مطهری و امام انجام می شود.

به گفته وی، تکمیل 5هزار متر مربع از پروژه بوستان شهری دانشجو انتهای بلوار شهید خدا کرم با اعتبار 200 میلیون تومان از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری است. 

جداخانی اجرای فاز 2 بوستان پاکبان را از دیگر پروژه های در دست اقدام برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز جنب شهرداری مرکز در دست اقدام و تکمیل است، همچنین به روز رسانی ابنیه بوستان های امام حسن(ع)، پرستار، شهید بنیادی و لاله نیز همزمان در حال اجرا است.
 

تصاویر
  • تکمیل بوستان های دانشجو و پاکبان در سال جاری/ نوسازی وبهسازی 4 بوستان شهری
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه