X

اخبار

پنجشنبه 11 مرداد 1397
تعداد بازدید: 1184

باغ گیاه‌شناسی قم در کنار کوه دو برادران احداث می‌شود

معاون فنی و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به انتخاب گروه مشاور برای مطالعه و طراحی باغ گیاهشناسی شهر قم از چند ماه قبل، بازدید از عرصه‌های مختلف انجام و در نهایت درکنار تقاطع بزرگراه آیت الله بروجردی با بلوار حضرت ولی عصر(عج) در کنار کوه دوبردارن قسمتی از اراضی واگذار شده به شهرداری برای احداث فضای سبز برای این موضوع اختصاص پیدا کرد.
باغ گیاه‌شناسی قم در کنار کوه دو برادران احداث می‌شود

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، ابوالفضل مهدی‌نیا با اشاره به برگزاری کمیته علمی سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای بررسی گزارش دوم گروه مشاور مطالعه و طراحی باغ گیاهشناسی، اظهار کرد: با توجه به انتخاب گروه مشاور برای مطالعه و طراحی باغ گیاهشناسی شهر قم از چند ماه قبل، بازدید از عرصه‌های مختلف انجام و در نهایت درکنار تقاطع بزرگراه آیت الله بروجردی با بلوار حضرت ولی عصر(عج) در کنار کوه دوبردارن قسمتی از اراضی واگذار شده به شهرداری برای احداث فضای سبز برای این موضوع اختصاص پیدا کرد.  


معاون فنی و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه پس از بازدیدهای اولیه از عرصه به همراه تیم شرکت مشاور، مطالعات گروه مشاور شروع و نقشه‌ها و آزمایشات خاک انجام شده نیز در اختیار گروه مشاور قرار گرفت، تصریح کرد: در نهایت پس از ارائه گزارشات اولیه در چند روز گذشته طرح فاز یک پیشنهادی گروه مشاور ارائه شده است.


مهدی‌نیا با بیان اینکه به منظور بررسی طرح ارائه شده، گزارش مذکور در اختیار کارشناسان سازمان و اعضاء کمیته علمی سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار گرفت، گفت: با دعوت از کارشناسان و اعضای کمیته علمی سازمان پارک‌ها و فضای سبز گزارش ارائه شده در کمیته علمی سازمان مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت و در نهایت موارد پیشنهادی و اصلاحی اعضای کمیته مذکور جمع بندی و برای اطلاع گروه مشاور ارسال شد.


وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر مدیریت شهری عزمی ویژه در توسعه سرانه‌های فضای سبز در شهر قم داشته است، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با توسعه عرصه‌های سبز شهری بتوانیم سرانه فضای سبز را به سرانه‌های استاندارد نزدیک کنیم.

تصاویر
  • باغ گیاه‌شناسی قم در کنار کوه دو برادران احداث می‌شود
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه