X

اخبار

چهارشنبه 10 مرداد 1397
تعداد بازدید: 976

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم تاکید کرد: نقش آموزش در جلب مشارکت عمومی برای حفظ و نگهداری فضای سبز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم بر نقش آموزش در جلب مشارکت عمومی برای حفظ و نگهداری فضای سبز تاکید کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم تاکید کرد: نقش آموزش در جلب مشارکت عمومی برای حفظ و نگهداری فضای سبز

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، احمد عطارنیا در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان پارک‌ها و سازمان فنی و حرفه‌ای، با اشاره به اقدامات چشم‌گیری که در توسعه فضای سبز شهر صورت گرفته است، گفت: با حضور دکتر سقائیان‌نژاد در جایگاه مدیریت شهر قم شاهد تحول جدی در اکثر بخش‌ها بوده‌ایم و همچنین در بخش فضای سبز این تحول بسیار زیاد برای مردم مشهود است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم مدیریت را در استفاده درست از منابع موجود خلاصه کرد و افزود: آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است نه هزینه و اکثر مدیران به این مساله اعتقاد ندارند و آموزش را هزینه‌ می‌دانند؛ آموزش دو خروجی مهم دارد که یکی فرهنگ‌سازی و دیگری سرمایه‌گذاری در مسیر تحقق اهداف است.


عطارنیا با اشاره به اینکه هرچه در زمینه آموزش سرمایه‌گذاری شود چندین برابر آن در بخش‌های دیگر خروجی خواهد داشت، اظهار کرد: نرخ بهره‌وری در کشورهای دیگر بیش از 5 ساعت است در حالی که شرایط کشور ما از این نظر مطلوب نیست.


وی با اشاره به شرایط بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، گفت: میزان بیکاری دانش‌آموختگان تقریبا دو برابر دیگر اقشار است و این مساله نشان می‌دهد که دانشگاه‌ها در زمینه حرفه‌آموزی به دانشجویان موفق عمل نکرده‌اند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با بیان اینکه اگر مردم با مدیریت شهری در حفظ و نگهداری فضای سبز مشارکت کنند بار سنگینی از دوش مسئولان شهری برداشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعا در این زمینه می‌توان از آموزش برای جلب مشارکت عمومی استفاده کرد و سازمان فنی و حرفه‌ای نیز در این بخش ظرفیت بسیار بالایی را دارد.

تصاویر
  • مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم تاکید کرد: نقش آموزش در جلب مشارکت عمومی برای حفظ و نگهداری فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه