X

اخبار

چهارشنبه 13 تیر 1397
تعداد بازدید: 1309

آغاز عملیات بازپیرایی و بهسازی بوستان نجمه

شهردار منطقه هفت قم از آغاز عملیات بازپیرایی بوستان نجمه خبر داد.
آغاز عملیات بازپیرایی و بهسازی بوستان نجمه

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به همکاری با آستانه مقدس حضرت معصومه(س) در مورد بوستان نجمه در میدان جانبازان، اظهار داشت: این بوستان با هدف نگهداری بهینه از فضای سبز شهری، تحت عملیات بازپیرایی و بهسازی قرار گرفته است.
شهردار منطقه هفت قم بیان کرد: مساحت کلی این بوستان 25 هزار متر مربع می‌باشد که 11 هزار متربع از آن به بوستان شهری اختصاص یافته و 14 هزار متر مربع از آن نیز مبدل به بوستان بانوان خواهد شد.
اقبالیان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده جهت این بوستان بالغ بر 5 میلیارد ریال می‌باشد و در این طرح  اقداماتی همچون نگهداری بهبود سیستم آبرسانی، بهسازی باغچه ها، حذف زوائد بصری و نصب و رنگ آمیزی مبلمان شهری در دستور کار است.
وی اظهار داشت: ایمن سازی محیط بوستان یکی از اهداف شهرداری منطقه در این طرح بوده و در این راستا اقداماتی همچون حذف وسایل بازی قدیمی، حذف موانع غیرضروری و خطرساز و حذف پایه چراغ های روشنایی نا ایمن و جایگزینی آنها با نمونه های جدید و ایمن در دست اجرا می‌باشد.
شهردار منطقه هفت قم، بازسازی تابلوهای شناسایی، نظافت مستمر معابر بوستان، شستشو و هرس درختان و نصب سطل های زباله دوقلو بازیافتی را از سایر اقدامات منطقه در این طرح دانست که طبق برنامه‌ریزی انجام شده به اجرا در خواهد آمد.

تصاویر
  • آغاز عملیات بازپیرایی و بهسازی بوستان نجمه
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه