X

اخبار

یکشنبه 25 تیر 1402
تعداد بازدید: 126

اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر

مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.
اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، محمدجواد مختاری با اشاره به انجام عملیات هرس و اصلاح ساختارهایی که مانع دید وسیع در بوستان‌ها هستند اظهار کرد: این فضاها در بوستان‌ها عموما محلی برای آسیب‌های اجتماعی شده و به همین خاطر اصلاح این فضاها عموما برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه افراد خطرساز اجتماعی و معتادین در این فضاها عموما حضور پیدا کرده و مشکل ساز می‌شوند تصریح کرد: چون این فضاها از دید عموم مخفی هستند برای حضور معتادین و بی خانمان‌ها مناسب است.
مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به برگزاری جلساتی با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای عملیات‌های مشترک و شناسایی فضاهای پرخطر گفت: هرس و بهسازی ردیف‌های کاشت گل محمدی، هرس و زیرگیری و ایجاد دید در زیر دیوار سبز انار و زیتون، پاکسازی و بازکردن فضاهای بین درختان، اصلاح موانع دید بصری و اصلاح جوی‌ها و انهار، مدیریت ساعات باز بودن سرویس‌های بهداشتی، طراحی ساختمان‌های شیشه ای نمازخانه‌ها، رفع موانع فیزیکی بصری و... در این راستا انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بوستان نبوت فاز یک، دو و سه، بلوار طهرانی‌مقدم، بوستان آفتاب، بوستان شهریار، بوستان نخبگان و بوستان فاطمیه از جمله نقاطی بودند که این پروژه در آن‌ها اجرا شد.

تصاویر
  • اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه