X

اخبار

چهارشنبه 21 تیر 1402
تعداد بازدید: 141

آشنایی بیش از 1000 نفر از پرسنل فضای سبز با روش‌های جلوگیری از هدررفت آب

مسئول واحد آموزش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بیش از هزار کارگر، کارشناس و سرکارگر با روش‌های جلوگیری از هدررفت آب در فضای سبز آشنا خواهند شد.
آشنایی بیش از 1000 نفر از پرسنل فضای سبز با روش‌های جلوگیری از هدررفت آب


به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، محمدباقر قربانی با اشاره به آغاز فصل آبیاری تابستان و کاهش منابع آبی اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای کاهش هدررفت آب در فضای سبز صورت گرفته تا بهره‌وری افزایش یابد.
وی با تأکید بر اینکه ناظرین عالیه کارگاه‌های منظم جلوگیری از هدررفت آب برگزار خواهند کرد گفت: این کارگاه‌ها برای آموزش و آگاه‌سازی کارگران و پیمانکاران در خصوص افزایش بهره‌وری آبیاری فضای سبز و جلوگیری از هدررفت آب برگزار می شود.
مسئول واحد آموزش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: بیش از هزار کارگر، کارشناس و سرکارگر با روش‌های جلوگیری از هدررفت آب در فضای سبز آشنا خواهند شد.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری نگاه ویژه به مدیریت منابع آب در حوزه فضای سبز دارد گفت: در همین راستا به جز برنامه‌های آموزشی پروژه‌های متعدد عمرانی و توسعه شبکه آبیاری قطره‌ای و استفاده از پساب صورت گرفته است.

تصاویر
  • آشنایی بیش از 1000 نفر از پرسنل فضای سبز با روش‌های جلوگیری از هدررفت آب
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه