X

اخبار

ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402
تعداد بازدید: 295

به‌کارگیری روش‌های نوین و تکنولوژی روز در حوزه فضای سبز / کاهش 50 درصدی مصرف آب با استفاده از چیپس چوب

مدیر مالی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کاهش 50 درصدی مصرف آب با استفاده از چیپس چوب‌های تولیدی در مرکز تحقیقات، آموزش و تولیدات سازمان خبر داد.
به‌کارگیری روش‌های نوین و تکنولوژی روز در حوزه فضای سبز / کاهش 50 درصدی مصرف آب با استفاده از چیپس چوب

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، مجید ابوالحسنی با اشاره به تولید بیش از 2 هزار متر مکعب چیپس چوب در سال گذشته در سایت مرکز تحقیقات و تولید گل و گیاه زینتی شهرداری اظهار کرد: این چیپس چوب‌ها آماده برای قرارگیری بر روی چاله ها و تشتک‌های درختان کاشته شده در فضای سبز جنگلی و مناطق سبز شهری مورد نظر است.

وی با بیان اینکه کاهش 50 درصدی مصرف آب و تبدیل شدن به کود مورد نیاز خاک از جمله مزایای استفاده از چیپس چوب است افزود: طی سال های اخیر رویکرد جدی در مجموعه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برای به‌کارگیری روش‌های نوین و تکنولوژی روز در حوزه فضای سبز اتخاذ شده است.

مدیر مالی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم استفاده از کودهای ارگانیک، روش‌های کاشت و جابه‌جایی به روز گیاهان، استفاده از چیپس چوب و... را بخشی از این اقدامات عنوان کرد و گفت: همچنین در حوزه تأمین انرژی و تأسیسات نیز چنین رویکردی دنبال شده که از آن جمله استفاده از پنل‌های خورشیدی و آبگرمکن‌های خورشیدی در عرصه‌های فضای سبز برای تأمین انرژی برق و آب گرم بوده است.

تصاویر
  • به‌کارگیری روش‌های نوین و تکنولوژی روز در حوزه فضای سبز / کاهش 50 درصدی مصرف آب با استفاده از چیپس چوب
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه