X

اخبار

چهارشنبه 26 بهمن 1401
تعداد بازدید: 253

قم قطب گردشگری 1414 / زیرساختهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری کامل شده است

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در نمایشگاه بین المللی گردشگری که با عنوان معرفی فرصت های سرمایه گذاری نام گذاری شده بود فرصت های سرمایه گذاری در عرصه فضای سبز را تبیین کرد.
قم قطب گردشگری 1414 / زیرساختهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری کامل شده است

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان اظهار داشت: در چشم انداز ۱۴۱۴ مدیریت شهری قم ذکر شده که این شهر در سال ۱۴۱۴ باید به عنوان قطب گردشگری جهان اسلام معرفی شود، بر همین اساس مجموعه اقداماتی در خصوص توسعه امکانات گردشگری جهت استفاده از سرمایه گذاران توسط مدیریت شهری تعریف شده که  در سازمان پارک ها و فضای سبز نهضت توسعه فضای سبز و افزایش آن از ۱۳ و نیم متر مربع به بیش از ۲۰ متر مربع از جمله این اقدامات است.
وی، قم را سومین کلانشهر سبز کشور دانست و با بیان اینکه این شهر آماده توسعه فضای سیاحتی و گردشگری است، افزود: درختکاری در بوستان هزار هکتاری در جنوب شهر قم به اتمام و چندین بوستان نیز در آن بخش به بهره برداری رسیده است.
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: همچنین بوستان ولایت در اتوبان قم-تهران مجموعه ای است که آمادگی جذب سرمایه گذار را دارد و توسعه بوستان جوان نیز پس از الحاق اراضی آن بخش در حال انجام است و فضاهای خوبی از جمله پیست اتومبیل رانی، پیست اسب سواری و پیست دوچرخه سواری برای آن در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: امسال دومین سال حضور مدیریت شهری قم در نمایشگاه بین المللی گردشگری بود که با توجه به موضوع تعیین شده از سوی وزارت کشور یعنی  معرفی فرصت های سرمایه گذاری ، مجموعه سرمایه گذاری، بهسازی و نوسازی اطراف حرم، به همراه  سازمان فرهنگی و ورزشی و با محوریت سازمان پارک ها و فضای سبز از 18 لغایت 21 بهمن ماه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و ضمن معرفی فرصت های سرمایه گذاری دستاوردهای مدیریت شهری در این حوزه را نیز ارائه دادند.
جوادیان گفت: طبق روال گذشته در ایام نوروز مجموعه های تخفیفی سازمان پارک ها و فضای سبز در سطح شهر با عنوان تخفیفات تفریحات مستقر می شوند.

 

تصاویر
  • قم قطب گردشگری 1414 / زیرساختهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری کامل شده است
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه