X

اخبار

شنبه 17 دی 1401
تعداد بازدید: 201

برگزاری کارگاه آموزشی هرس تخصصی در فضای سبز شهر قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری کارگاه آموزشی هرس تخصصی در فضای سبز شهر قم خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزشی هرس تخصصی در فضای سبز شهر قم

 


 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات آموزشی سازمان پارک‌ها در حوزه شهروندی و کارشناسی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در کنار ارائه آموزش‌های شهروندی در حوزه محیط زیست و فضای سبز اقدامات گسترده‌ای برای افزایش سطح آگاهی و علم روز کارشناسان سازمان با برگزاری دوره‌های آموزشی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در همین راستا واحد آموزش سازمان پارک‌ها در راستای افزایش آگاهی هرچه بیشتر ناظرین عالیه و کارشناسان فضای سبز مناطق هشتگانه شهرداری قم، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان هرس تخصصی در فضای سبز شهر قم در دو بخش تئوری و عملی کرد.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: کلیه مسئولان و کارشناسان فضای سبز و کارشناسان شاغل در فضای سبز مناطق هشتگانه در این کارگاه حضور داشتند.
وی گفت: اصول و مبانی هرس درختان و درختچه‌ها توسط دکتر اعتمادی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان در این کارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جوادیان چالش‌های هرس درختان و درختچه‌ها در فضای سبز شهر قم را از دیگر نکات مطرح شده در این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

تصاویر
  • برگزاری کارگاه آموزشی هرس تخصصی در فضای سبز شهر قم
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه