X

اخبار

جمعه 18 شهریور 1401
تعداد بازدید: 204

برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی و اطفا حریق ویژه باغبان‌های شهرداری قم/ شرکت ۵۰۰ باغبان در دوره های اطفا حریق در پارک‌ها

رییس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: دوره آموزشی اصول ایمنی و اطفا حریق ویژه باغبان‌های شهرداری قم درحال برگزاری است و 500 باغبان بصورت عملی با شیوه‌های اطفا حریق در پارک‌ها و بوستان‌ها آشنا شده و گواهی‌نامه دریافت می‌کنند.
برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی و اطفا حریق ویژه باغبان‌های شهرداری قم/ شرکت ۵۰۰ باغبان در دوره های اطفا حریق در پارک‌ها

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری قم، هدی برزویی خواه د به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت:‌ امروز مهارت بیش از مدرک تحصیلی اهمیت داشته و باید برای توانمند سازی کارکنان شهرداری به خصوص در حوزه ایمنی تلاش کنیم.
وی از برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی و اطفا حریق ویژه باغبان‌های شهرداری قم خبر داد و افزود: این دوره آموزشی به همت گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و با مشارکت و همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان آتش‌نشانی در حال برگزاری است.
رییس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم تصریح کرد: در این دوره بیش از ۵۰۰ باغبان بصورت عملی با شیوه‌های اطفا حریق در پارک‌ها و بوستان‌ها آشنا شده و گواهی نامه دوره را دریافت می‌کنند.
وی بی توجهی به نکات ایمنی در پارک‌ها و بوستان‌ها را یکی از عوامل آتش سوزی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه این قشر زحمتکش یکی از در دسترس‌ترین افراد در پارک‌ها و بوستان‌ها هستند به عنوان جامعه هدف اجرای این دوره های آموزشی انتخاب شدند.
برزویی خواه در پایان تاکید کرد: با تدابیر اندیشیده شده توسط سازمان پارکها و فضای سبز به زودی این دوره آموزشی در تمام مناطق هشتگانه برگزار می‌شود.

تصاویر
  • برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی و اطفا حریق ویژه باغبان‌های شهرداری قم/ شرکت ۵۰۰ باغبان در دوره های اطفا حریق در پارک‌ها
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه