X

اخبار

یکشنبه 10 تیر 1397
تعداد بازدید: 1190

اجرای محوطه‌سازی بوستان شهدای گمنام کوه خضر

شهردار منطقه چهار قم از اجرای محوطه‌سازی بوستان شهدای گمنام کوه خضر با اعتبار 6 میلیارد ریال خبر داد.
اجرای محوطه‌سازی بوستان شهدای گمنام کوه خضر

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل محوطه‌سازی بوستان شهدای گمنام در حاشیه کوه خضر نبی اظهار کرد: محدوده کوه خضر نبی یکی از تفرجگاه‌های شهری قم است که از نظر فرهنگی مذهبی مورد اقبال ویژه شهروندان و زائرین در این شهر بوده و در همین راستا شهرداری برای این محدوده پروژه‌های ویژه‌ای را پیش بینی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری در سال‌های گذشته پروژه‌ای ویژه در هزار هکتار از میدان مفید، بوستان کوثر باغ پرندگان تا کوه خضر و دوبرادران در دستور کار قرار داده است افزود: این پروژه در حال حاضر در مرحله درختکاری بوده و در بخش بوستان کوثر و باغ پرندگان بخش عمده اقدامات عمرانی صورت گرفته است.
شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه بوستان شهدای گمنام کوه خضر بخشی از این پروژه تفریحی، گردشگری است تصریح کرد: 6 میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده بود که شامل کف پوش، جدول گذاری، باغچه سازی و تامین امکانات ویژه زائرین و همشهریان بوده است.

تصاویر
  • اجرای محوطه‌سازی بوستان شهدای گمنام کوه خضر
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه