X

اخبار

ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400
تعداد بازدید: 373

آموزش مستمر کارگران و ناظران فضای سبز

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: به صورت مستمر آموزش‌های تخصصی به کارگران و ناظران فضای سبز ارائه شده و گواهینامه‌های آموزشی یکی از شروط به‌کارگیری این نیروها است.
آموزش مستمر کارگران و ناظران فضای سبز

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، مصطفی آقابزرگی با بیان اینکه رسالت سازمان پارک‌ها در زمینه احداث و توسعه فضای سبز شهری و جنگلی است اظهار کرد: یکی از نکاتی که ما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کند آموزش کارکنان حوزه فضای سبز است.

وی آموزش پرسنل را موجب کیفی سازی فعالیت‌های سازمان پارک‌ها عنوان و تصریح کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی در حوزه آموزشی منعقد شده تا در سرفصل‌های مد نظر سازمان ارتقاء جایگاه علمی و آموزشی نیروهای سازمان صورت گیرد.

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز بیان کرد: هدف ما از اجرای برنامه‌های آموزشی به روز شدن کارشناسان و ناظرین سازمان پارک‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه هرسال تعداد زیادی از کارگران فضای سبز آموزش می‌بینند. امسال هم این آموزش‌ها اجرا خواهد شد و این آموزش‌ها به یکی از آیتم‌های به کارگیری کارگران و نیروهای نظارتی تبدیل شده و نیروها باید گواهینامه‌های آموزشی مد نظر سازمان را داشته باشند.

آقابزرگی با اشاره به آموزش‌های شهروندی سازمان پارک‌ها گفت: بخشی از آموزش‌های شهروندی سال‌های گذشته توسط سازمان فنی و حرفه‌ای اجرا شده و با توجه به شیوع کرونا محدودیت‌هایی در این خصوص داشتیم و به زودی مجددا این دوره‌ها از سر گرفته خواهد شد.

 

تصاویر
  • آموزش مستمر کارگران و ناظران فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه