سازمان پارکها در سامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به درخواستهای مردمی را کسب کرد
مسوول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم از کسب رتبه نخست سازمان پارکها در پاسخگویی به درخواستهای مردمی سامانه 137 در 6 ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش واحد خبر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، محمد جواد مختاری با اشاره به ثبت درخواستهای شهروندی و انتقادات و پیشنهادات شهروندان از طریق سامانه 137 اظهار کرد: سازمان پارکها در همین راستا اقدامات قابل توجهی را در راستای پاسخگویی بهتر به شهروندان انجام داد و توانست در سالهای 97 تا 99 رتبه اول و رضایتمندی کامل شهروندان را کسب کرد.
وی با تاکید بر اینکه سازمان پارکها به صورت مستمر پیگیر درخواستها و انتقادات و پیشنهادات شهروندان است افزود: در سال 1400 و در پنج ماه نخست سال نیز سازمان توانسته رتبه نخست پاسخگویی به شهروندان را کسب کند.
مسوول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز با بیان اینکه فراوانی موضوعات مد نظر شهروندان در هر فصل سال متفاوت است افزود: در فصل گرم سال با توجه به کمبود منابع آبی بیشتر پیامها به نحوه آبیاری درختان و فضای سبز شهری برمیگردد.
وی از تشکیل کارگروه برنامهریزی برای جلوگیری از هدررفت آب در فضای سبز خبر داد و افزود: با توجه به حساسیت حفظ منابع آبی، این کارگروه متشکل از مدیران سازمان، برنامههای نظارتی ویژه را برای کنترل استفاده بهینه از منابع آب و جلوگیری از هدررفت این منابع اجرا میکنند.
مختاری از مردم خواست تا موارد هدررفت آب در محلات و بوستانهای شهر را از طریق سامانه 137 به اطلاع سازمان پارکها برسانند.