X

اخبار

ﺳﻪشنبه 20 مهر 1400
تعداد بازدید: 288

سازمان پارک‌ها در سامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به درخواستهای مردمی را کسب کرد

مسوول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کسب رتبه نخست سازمان پارک‌ها در پاسخگویی به درخواستهای مردمی سامانه 137 در 6 ماه نخست امسال خبر داد.
سازمان پارک‌ها در سامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به درخواستهای مردمی را کسب کرد

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، محمد جواد مختاری با اشاره به ثبت درخواست‌های شهروندی و انتقادات و پیشنهادات شهروندان از طریق سامانه 137 اظهار کرد: سازمان پارک‌ها در همین راستا اقدامات قابل توجهی را در راستای پاسخگویی بهتر به شهروندان انجام داد و توانست در سال‌های 97 تا 99 رتبه اول و رضایتمندی کامل شهروندان را کسب کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پارک‌ها به صورت مستمر پیگیر درخواست‌ها و انتقادات و پیشنهادات شهروندان است افزود: در سال 1400 و در پنج ماه نخست سال نیز سازمان توانسته رتبه نخست پاسخگویی به شهروندان را کسب کند.

مسوول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز با بیان اینکه فراوانی موضوعات مد نظر شهروندان در هر فصل سال متفاوت است افزود: در فصل گرم سال با توجه به کمبود منابع آبی بیشتر پیام‌ها به نحوه آبیاری درختان و فضای سبز شهری برمی‌گردد.

وی از تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از هدررفت آب در فضای سبز خبر داد و افزود: با توجه به حساسیت حفظ منابع آبی، این کارگروه متشکل از مدیران سازمان، برنامه‌های نظارتی ویژه را برای کنترل استفاده بهینه از منابع آب و جلوگیری از هدررفت این منابع اجرا می‌کنند.

مختاری از مردم خواست تا موارد هدررفت آب در محلات و بوستان‌های شهر را از طریق سامانه 137 به اطلاع سازمان پارک‌ها برسانند.

 

تصاویر
  • سازمان پارک‌ها در سامانه 137 رتبه اول پاسخگویی به درخواستهای مردمی را کسب کرد
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه