X

اخبار

ﺳﻪشنبه 05 تیر 1397
تعداد بازدید: 881

افزایش سرانه فضای سبز و تجهیز بوستان‌های سطح منطقه یک

شهردار منطقه یک قم گفت: افزایش سرانه فضای سبز و تجهیز بوستان‌های شهری از اولویت های مدیریت شهری قم در سطح این منطقه می‌باشد.
افزایش سرانه فضای سبز و تجهیز بوستان‌های سطح منطقه یک

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم از تجهیز و توسعه بوستان های سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه یکی از سیاست های جامع شهرداری است که برای اجرای آن برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
شهردار منطقه یک قم افزود: در سال گذشته 7 بوستان شهری با مساحت 152 هزار متر مربع به بوستان های سطح منطقه اضافه شد و امسال هم برنامه ریزی احداث 9 بوستان در دستور کار منطقه قرار دارد.
وی تصریح کرد: در همین راستا شش مجموعه بازی کودکان(کمپلکس بازی) به همراه کفپوش با اعتبار 2.5 میلیارد ریال در بوستان‌های معلم، هاشمی، شبنم، شهدای آذر و ساره در حال نصب می باشد.
وی ارتقاء ضریب ایمنی محل بازی کودکان در بوستان های شهری را یکی از دغدغه‌های شهرداری منطقه عنوان نمود و اضافه کرد: با توجه به اینکه وسایل بازی کودکان در این بوستان ها یا وجود نداشت و یا فرسوده و خطر آفرین بود ، لذا  اقدام به جمع آوری این وسایل و جایگزینی کمپلکس های دارای استانداردو جدید به همراه کفپوش نمودیم.
شهردار منطقه یک قم بیان داشت: در سال گذشته سرانه فضای سبز تفریحی برای هرنفر در این منطقه به 7.80 متر مربع رسید و امیدواریم در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد به 9.60  متر مربع برسد که این افزایش سرانه فضاهای سبز نقش بسیار مهمی در ارتقاء و بهبود کیفیت محیط زیست شهری و افزایش سرانه تفرجگاهی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران خواهد داشت.

تصاویر
  • افزایش سرانه فضای سبز و تجهیز بوستان‌های سطح منطقه یک
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه