X

اخبار

چهارشنبه 02 اسفند 1396
تعداد بازدید: 2054

كارگاه گرافيك تبليغات محيطی پويش مردمی "درخت دوستی بنشان" برگزار شد

مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری كارگاه گرافیك تبلیغات محیطی پویش مردمی "درخت دوستی بنشان" خبر داد.

كارگاه گرافيك تبليغات محيطی پويش مردمی "درخت دوستی بنشان" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان از برگزاری كارگاه گرافیك تبلیغات محیطی پویش مردمی "درخت دوستی بنشان" در مركز فرهنگ و هنر دانشگاه علمی كاربردی قم خبر داد و گفت: این كارگاه به مناسب هفته منابع طبیعی و درختكاری به منظور طراحی اقلام تبلیغاتی محیطی پویش مردمی "درخت دوستی بنشان" به همت سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری و مشاركت مركز علمی كاربردی فرهنگ و هنر در دستور كار قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: در این كارگاه تلاش شد مفاهیم متعدد در حوزه فضای سبز، محیط زیست و منابع طبیعی برای دانشجویان رشته گرافیك تبیین شود. به گفته وی، برگزاری این ورك شاپ یك روزه با هدف طراحی پوستر، بنرهای محیطی، لوگو و نشانه پویش مردمی "درخت دوستی بنشان" برگزار شد. مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: خروجی این ورك شاپ پس از بررسی و اعمال نظر در ایام هفته منابع طبیعی و روز درختكاری اكران برگزیدگان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

تصاویر
  • كارگاه گرافيك تبليغات محيطی پويش مردمی "درخت دوستی بنشان" برگزار شد
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه