X
(آرشیو ماه دی 1401)
مطالبات کلان شهرداری‌ها از دولت/ ظرفیت‌های بودجه‌ای ۱۴۰۲ مورد استفاده قرار بگیرد
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور با تأکید بر استفاده از ظرفیت بودجه‌ای 1402 گفت: در حال حاضر شهرداری‌ها مطالبات کلانی از دولت دارند.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 09:16
تنها ۸ درصد از مساحت کشور جنگل دارد
مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تأکید بر اینکه نباید با پوشش گیاهی و حیات‌وحش بی‌رحمانه برخورد شود گفت: تنها هشت درصد از مساحت کشور جنگل دارد.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 09:15
کاهش نیروی متخصص در شهرداری‌ها/ مأموریت شهرداری در ایجاد نشاط اجتماعی
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به نیاز شهرداری‌ها به حضور و استفاده از نیروهای متخصص گفت: بدون نیروی متخصص و کارشناس شهرداری‌ها به سمت زوال می‌روند.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 09:13
لزوم توجه به حل مشکل آب در توسعه فضای سبز/ ایرادات ساختاری فضای سبز در شهرداری‌ها
مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری تبریز گفت: باید برای معضل آب در کلان‌شهرها چاره‌ای پیدا کرد چرا که توسعه فضای سبز بدون آب ممکن نیست.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 09:10
چمن از الزامات فضای سبز شهری است / سیما و منظر مسئله مهم کلان‌شهرهای کشور
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با اشاره به اهمیت جایگاه سیما و منظر شهری در شهرداری‌ها بر غافل نشدن از این حوزه تأکید کرد.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 09:08
ظرفیت‌های مردمی در توسعه و نگهداری فضای سبز استفاده شود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه مردم در بحث توسعه و نگهداری فضای سبز می‌توانند کمک شهرداری‌ها باشند، گفت: در این راستا می‌توانیم از پویش‌هایی مانند پویش درخت دوستی بنشانیم استفاده کنیم.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 09:06
بی توجهی دولت به شهرداری‌ها/دیگر کشورها وزیر شهرداری دارند
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به بی‌توجهی دولت به شهرداری‌ها گفت: در برخی کشورهای همسایه وزیر شهرداری وجود دارد.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 08:54
سرانه فضای سبز شهر قم به ۲۵ متر مربع می‌رسد/ تلاش برای افزایش کیفیت زندگی در شهر
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم با اشاره به اینکه سیما و منظر شهری تأثیر مستقیم بر موارد مختلفی ازجمله نشاط اجتماعی دارد، گفت: شاخص‌های توسعه پایدار، بدون فضای سبز معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند چراکه فضای سبز با سلامت شهروندان، مقابله با ریزگردها و ... ارتباط مستقیم دارد.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 08:32
لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در سیما و منظر شهری/اجازه نابودی باغات را ندهید
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: خوشبختانه فرهنگ قوی‌ و غنی‌ای در کشور ما وجود دارد و باید در سیما و منظر شهری از آن بهره‌مند شویم.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 08:29
آغاز نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور در قم
بیست و نهمین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور به میزبانی شهرداری قم آغاز شد.
پنجشنبه، 08 دی 1401 - 08:26
صفحه 2 از 3ابتدا   قبلی   1  [2]  3  بعدی   انتها   
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل