معرفی سازمان
Menu
5
معرفی سازمان
اخبار
3
چند رسانه ای
3
خدمات
2
فعالیت های سازمان
3
ارتباط با ما
1
دبیرخانه کلان شهر ها
معرفی سازمان
تاریخچه
منشور اخلاقی
اهداف و ماموریت ها
عملکرد سازمان
درباره مدیر عامل
چند رسانه ای
گزارش تصویری
فیلم ها
3
ناروَن، آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی
ناروَن، آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی
کتابچه های آموزشی
نشریه الکترونیکی
ویدئو های آموزشی
خدمات
سامانه پاسخگویی در حوزه گیاه پزشکی
سامانه رسیدگی به تخلفات قطع درختان
ثبت نام - باغبان یار
فعالیت های سازمان
پروژه های شاخص
4
آموزش
آموزش
3
آموزش های شهروندی
آموزش کارشناسان فضای سبز
آموزش کارگران و پیمانکاران
آموزش های همگانی
آموزش های شهروندی
1
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی
کارگاه نویسندگی خلاق
کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی 2
ارتباط با ما
تماس با ما
ارتباط با مدیرعامل
پرسش های رایج
دبیرخانه کلان شهر ها
اخبار
ثبتنام
|
ورود
معرفی سازمان
تاریخچه
منشور اخلاقی
اهداف و ماموریت ها
عملکرد سازمان
درباره مدیر عامل
اخبار
چند رسانه ای
گزارش تصویری
فیلم ها
ناروَن، آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی
کتابچه های آموزشی
نشریه الکترونیکی
ویدئو های آموزشی
خدمات
سامانه پاسخگویی در حوزه گیاه پزشکی
سامانه رسیدگی به تخلفات قطع درختان
ثبت نام - باغبان یار
فعالیت های سازمان
پروژه های شاخص
آموزش
آموزش های شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی 2
کارگاه نویسندگی خلاق
کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه
آموزش کارشناسان فضای سبز
آموزش کارگران و پیمانکاران
آموزش های همگانی
ارتباط با ما
تماس با ما
ارتباط با مدیرعامل
پرسش های رایج
دبیرخانه کلان شهر ها
اخبار
X
منشور اخلاقی
معرفی سازمان
منشور اخلاقی
ارایه خدمات سازمانی رابه تک تک ذی نفعان خود ، همراه با سرعت ، دقت ، نظم و انضباط کاری حداکثری ، باجدیت و پشتکار فراوان نوید می دهیم.
قانون را همواره مورد استناد خود قرارداده و ضمن حفظ شأنیت افراد به عنوان یک تکلیف شرعی و اخلاقی ، در برخورد قاطع با تخلف ازسوی هرفرد یاگروهی ، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.
بر پایه تعلیمات الهی ، تکریم ارباب رجوع را نه تنها لازم ، بلکه واجب برشمرده و احترام اصیل و رفتار متواضعانه و صبورانه باارباب رجوع را اساس خدمت گذاری وکرامت انسانی میدانیم
منافع ملی ، شهری و سازمانی را همواره برمنافع شخصی مقدم و خود را امانت دار بیت المال دانسته و هرگونه استفاده شخصی ازآن را غیر شرعی و غیر اخلاقی می پنداریم و مسؤلیت هرگونه اقدام نادرست را در این زمینه می پذیریم
عدالت را محور تمامی مناسبات اداری خود قرارداده و براین مبنا، ارتباطاتمان را باتمامی ارباب رجوعان ، شهروندان و کارکنان خود در حد معقول و منطقی کنترل نموده و در توزیع عادلانه امکانات شهری اهتمام ویژه می ورزیم.
صداقت را به عنوان اصلی استثناء ناپذیر ، سرلوحه تمامی ارتباطات خود دانسته و ارایه خدمات صادقانه ، پاسخگویی شفاف و صریح به تمامی ذی نفعان سازمان را وظیفه خود می دانیم
اعتماد آفرینی در شهرداری قم، سازمان و جامعه را به عنوان مهمترین عنصر سرمایه اجتماعی ، مسؤلیت خویش پنداشته و شفاف سازی فرایندهای سازمانی ، بهبود مستمر سلامت اداری ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر ، صحیح و دقیق اقدامات خویش را به آحاد جامعه ، تکلیف اخلاقی خویش می دانیم
بهبود مستمر خدمات به لحاظ کمی و کیفی را وظیفه ی حرفه ای و اخلاقی پنداشته و ارتقاء دانش سازمانی ، همراه باتحول گرایی و نوآوری را از مسیر تلفیق دانش و عمل ، مجدانه پیگیری می نماییم.
کارکنان سازمان را به عنوان ریشه های درخت تناور خدمت رسانی دانسته و توانمند سازی مداوم ایشان و ایجاد شرایط مناسب جهت تأمین و ارتقاء موقعیت شغلی و علمی آنها را تعهد خود می دانیم
وفاداری و پایبندی به تعهدات در قبال شهروندان ،کارکنان و سایر ذی نفعان خویش را تضمین نموده و در این راستا هرگونه انتقاد و پیشنهادی را به عنوان هدیه آنان ، درکمال گشاده رویی پذیرا هستیم