ثبتنام
|
ورود
معرفی سازمان
تاریخچه
منشور اخلاقی
اهداف و ماموریت ها
عملکرد سازمان
درباره مدیر عامل
اخبار
چند رسانه ای
گزارش تصویری
فیلم ها
ناروَن، آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی
کتابچه های آموزشی
نشریه الکترونیکی
ویدئو های آموزشی
خدمات
سامانه پاسخگویی در حوزه گیاه پزشکی
سامانه رسیدگی به تخلفات قطع درختان
ثبت نام - باغبان یار
فعالیت های سازمان
پروژه های شاخص
آموزش
آموزش های شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی 2
کارگاه نویسندگی خلاق
کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه
آموزش کارشناسان فضای سبز
آموزش کارگران و پیمانکاران
آموزش های همگانی
ارتباط با ما
تماس با ما
ارتباط با مدیرعامل
پرسش های رایج
دبیرخانه کلان شهر ها
اخبار
X
معرفی سازمان
تاریخچه
منشور اخلاقی
اهداف و ماموریت ها
عملکرد سازمان
درباره مدیر عامل
اخبار
چند رسانه ای
گزارش تصویری
فیلم ها
ناروَن، آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی
کتابچه های آموزشی
نشریه الکترونیکی
ویدئو های آموزشی
خدمات
سامانه پاسخگویی در حوزه گیاه پزشکی
سامانه رسیدگی به تخلفات قطع درختان
ثبت نام - باغبان یار
فعالیت های سازمان
پروژه های شاخص
آموزش
آموزش های شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی
ثبت نام دوره های آموزش شهروندی 2
کارگاه نویسندگی خلاق
کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه
آموزش کارشناسان فضای سبز
آموزش کارگران و پیمانکاران
آموزش های همگانی
ارتباط با ما
تماس با ما
ارتباط با مدیرعامل
پرسش های رایج
دبیرخانه کلان شهر ها
اخبار
منشور اخلاقی
معرفی سازمان
منشور اخلاقی
ارایه خدمات سازمانی رابه تک تک ذی نفعان خود ، همراه با سرعت ، دقت ، نظم و انضباط کاری حداکثری ، باجدیت و پشتکار فراوان نوید می دهیم.
قانون را همواره مورد استناد خود قرارداده و ضمن حفظ شأنیت افراد به عنوان یک تکلیف شرعی و اخلاقی ، در برخورد قاطع با تخلف ازسوی هرفرد یاگروهی ، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.
بر پایه تعلیمات الهی ، تکریم ارباب رجوع را نه تنها لازم ، بلکه واجب برشمرده و احترام اصیل و رفتار متواضعانه و صبورانه باارباب رجوع را اساس خدمت گذاری وکرامت انسانی میدانیم
منافع ملی ، شهری و سازمانی را همواره برمنافع شخصی مقدم و خود را امانت دار بیت المال دانسته و هرگونه استفاده شخصی ازآن را غیر شرعی و غیر اخلاقی می پنداریم و مسؤلیت هرگونه اقدام نادرست را در این زمینه می پذیریم
عدالت را محور تمامی مناسبات اداری خود قرارداده و براین مبنا، ارتباطاتمان را باتمامی ارباب رجوعان ، شهروندان و کارکنان خود در حد معقول و منطقی کنترل نموده و در توزیع عادلانه امکانات شهری اهتمام ویژه می ورزیم.
صداقت را به عنوان اصلی استثناء ناپذیر ، سرلوحه تمامی ارتباطات خود دانسته و ارایه خدمات صادقانه ، پاسخگویی شفاف و صریح به تمامی ذی نفعان سازمان را وظیفه خود می دانیم
اعتماد آفرینی در شهرداری قم، سازمان و جامعه را به عنوان مهمترین عنصر سرمایه اجتماعی ، مسؤلیت خویش پنداشته و شفاف سازی فرایندهای سازمانی ، بهبود مستمر سلامت اداری ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر ، صحیح و دقیق اقدامات خویش را به آحاد جامعه ، تکلیف اخلاقی خویش می دانیم
بهبود مستمر خدمات به لحاظ کمی و کیفی را وظیفه ی حرفه ای و اخلاقی پنداشته و ارتقاء دانش سازمانی ، همراه باتحول گرایی و نوآوری را از مسیر تلفیق دانش و عمل ، مجدانه پیگیری می نماییم.
کارکنان سازمان را به عنوان ریشه های درخت تناور خدمت رسانی دانسته و توانمند سازی مداوم ایشان و ایجاد شرایط مناسب جهت تأمین و ارتقاء موقعیت شغلی و علمی آنها را تعهد خود می دانیم
وفاداری و پایبندی به تعهدات در قبال شهروندان ،کارکنان و سایر ذی نفعان خویش را تضمین نموده و در این راستا هرگونه انتقاد و پیشنهادی را به عنوان هدیه آنان ، درکمال گشاده رویی پذیرا هستیم