X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 70

لزوم توجه به حل مشکل آب در توسعه فضای سبز/ ایرادات ساختاری فضای سبز در شهرداری‌ها

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری تبریز گفت: باید برای معضل آب در کلان‌شهرها چاره‌ای پیدا کرد چرا که توسعه فضای سبز بدون آب ممکن نیست.
لزوم توجه به حل مشکل آب در توسعه فضای سبز/ ایرادات ساختاری فضای سبز در شهرداری‌ها

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اکبر امجدی در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: ادغام دو سازمان زیباسازی و فضای سبز امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه فلسفه کاری این دو حوزه با یکدیگر متفاوت است، مطرح کرد: این حرکت در عمل به موفقیت نخواهد رسید و تا چند سال آینده مجدداً جداسازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر جلوی این ادغام‌ها گرفته شود، عنوان کرد: باید جایگاه فضای سبز را در کشور و شهرداری‌ها بالا ببریم تا بتوانیم به نتایج مؤثر دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مسائل اساسی و کلیدی فضای سبز را مورد توجه قرار دهیم، خاطرنشان کرد: با ساختار فعلی نمی‌توانیم به موفقیت برسیم و باید هرچه سریع‌تر ساختار کاربردی و جدیدی را ایجاد کنیم.

امجدی با بیان اینکه بحران آب برای شهرداری‌ها مهم است، تصریح کرد: باید بحث آب را جدی بگیریم و برای آن به صورت جدی و اساسی تصمیم‌ بگیریم چراکه با کاهش چمن‌کاری نمی‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

تصاویر
  • لزوم توجه به حل مشکل آب در توسعه فضای سبز/ ایرادات ساختاری فضای سبز در شهرداری‌ها
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل