X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 79

بی توجهی دولت به شهرداری‌ها/دیگر کشورها وزیر شهرداری دارند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به بی‌توجهی دولت به شهرداری‌ها گفت: در برخی کشورهای همسایه وزیر شهرداری وجود دارد.
بی توجهی دولت به شهرداری‌ها/دیگر کشورها وزیر شهرداری دارند

 

به گزارش خبری بخش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، علی نجفی روز پنج‌شنبه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: پس از هرگونه اقدامی باید بسترها و ابزارهای خودمان را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور به مجموعه شهرداری‌ها کم‌ترین توجهات نیز نمی‌شود، عنوان کرد: در برخی از کشورهای همسایه وزارت شهرداری‌ها وجود دارد ولی در کشور ما هیچ وزیر و یا معاونت خاص مدیریت شهری وجود ندارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور با بیان اینکه هر شهری ظرفیت‌های ویژه خود را دارد که باید مورد استفاده قرار بگیرد، افزود: تمام کلانشهرها حساسیت‌های خاص خودشان را دارند که باید در راستای افزایش خدمات از آن‌ها بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه در کنار احصای مشکلات باید تجربیات را نیز منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: انتقال این تجربیات می‌تواند نتایج مطلوب و موثری برای کلان‌شهرها به همراه داشته باشد.

نجفی گفت: سازمان آتش نشانی و فضای سبز شهرداری‌ها دو سازمانی هستند که افراد غیر متخصص نمی‌توانند در آن فعالیت داشته باشند و این موضوع نشان از اهمیت فضای سبز در شهرها دارد.

تصاویر
  • بی توجهی دولت به شهرداری‌ها/دیگر کشورها وزیر شهرداری دارند
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل