X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 73

کاهش نیروی متخصص در شهرداری‌ها/ مأموریت شهرداری در ایجاد نشاط اجتماعی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به نیاز شهرداری‌ها به حضور و استفاده از نیروهای متخصص گفت: بدون نیروی متخصص و کارشناس شهرداری‌ها به سمت زوال می‌روند.
کاهش نیروی متخصص در شهرداری‌ها/ مأموریت شهرداری در ایجاد نشاط اجتماعی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، مجید عرفان‌منش روز پنج‌شنبه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی شهرداری قم در سالن جلسات رضوان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در شهرداری‌ها با مشکل کاهش نیروی متخصص مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ عرصه شهر اصفهان ناظر ندارد، مطرح کرد: چمن جزوی از الزامات فضای سبز شهری است و وظیفه داریم برای مردم حال خوب ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: در سطح کلان کشور تنها مجموعه پارک‌ها و فضای سبز هستند که حال خوب برای مردم ایجاد می‌کنند که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه باید به نیرو توجه ویژه شود، عنوان کرد: متأسفانه شهرداری‌ها دارند به زوال می‌روند و هرچه سریع‌تر باید به دنبال نیروهای متخصص در شهرداری‌ها باشیم.

تصاویر
  • کاهش نیروی متخصص در شهرداری‌ها/ مأموریت شهرداری در ایجاد نشاط اجتماعی
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل