X

اخبار

(آرشیو ماه اردیبهشت 1402)
تکمیل پروژه اجرای شبکه آب خام بوستان علوی
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: پروژه شبکه آب خام بوستان علوی و محدوده آن تقریبا به پایان رسیده و نیازمند تأمین منابع مورد نیاز برای فعال سازی کامل این شبکه هستیم.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 - 09:29
اجرای عملیات سم پاشی بیش از 60 هزار درخت نارون علیه آفت برگ خوار نارون
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای عملیات سم پاشی بیش از 60 هزار درخت نارون علیه آفت برگ خوار نارون خبر داد.
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402 - 10:01
همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر؛ نشان دهنده واکنش و تحول کشور در این مسیر است
رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهارآوران نسترن قم بیان کرد: در این همایش با ارائه مقالات و سخنرانی‌ها، چالش‌های ذهنی برای ارائه دهندگان مقاله و نیز برای شرکت کنندگان همایش و مخاطبان مقالات به وجود می‌آید که این خود زمینه ساز تحولات مؤثر در جامعه علمی خواهد بود و همچنین برگزاری همایش‌هایی مانند همایش ملی فضای سبز نشان دهنده آن است که آن کشور در حال واکنش و تحول در این مسیر است.
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402 - 11:04
توسعه فضای سبز باید همگام با توسعه شهری حرکت کند
معاونت فنی و اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: در حوزه توسعه فضای سبز این نکته مهم وجود دارد که کارکرد اکولوژیک یکی از کارکردهای فضای سبز در توسعه شهری است، یقیناً توسعه فضای سبز شهری باید همگام با توسعه شهری حرکت کند چون کارکرد زیبایی منظر، کارکرد تفرجگاهی، فرهنگی و اجتماعی که قطعا در بهداشت سلامت جسم و روان شهرنشینان تأثیر دارد از جمله کارکردهای اصلی فضای سبز است پس نمی‌توانیم بگوییم چون فضای سبز شهری یک راهکار درمانی است توسعه آن را محدود کنیم.
ﺳﻪشنبه، 12 اردیبهشت 1402 - 09:45
توسعه فضای سبز؛ نباید صرفا از منظر کمی مورد توجه قرار بگیرد
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی توسعه فضای سبز مقوله مهمی است و نباید صرفا از منظر کمی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: برگزاری اولین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر می‌تواند مجریان را در اجرا و تصمیم گیری و تصمیم سازی برای نقشه آینده و طراحی اکوسیستم متناسب با زیست بوم هر منطقه از کشور یاری‌گر باشد.
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402 - 09:41
همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر
ذائقه مردم را باید نسبت به فضای سبز تغییر دهیم.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 10:29
همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر
توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر نیازمند رعایت الگوی علمی است
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 10:14
همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر؛ تغییر نگرش در طراحی‌ فضاهای سبز را رقم خواهد زد
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد: برگزاری همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر منجر به ایجاد تعامل و ارتباط بین متولیان فضای سبز و متخصصین در این زمینه و آشنایی آن‌ها با الگوهای جدید خواهد شد؛ زیرا به غیر از صفحات شمالی کشور مناطق دیگر نیازمند تغییر نگرش به نوع فضای سبز هستند و طبیعتا این همایش می تواند برای تحقق این تغییر نگرش در سطح کل کشور اثر‌گذار باشد.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 10:07
مسائل زیست محیطی نباید محدود به جغرافیای سیاسی باشد
عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قم برگزاری اولین همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر را در سطح ملی مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه منابع طبیعی و مسائل زیست محیطی نباید محدود به جغرافیای سیاسی باشیم؛ زیرا برگزاری همایش در سطح استانی و همچنین انجام تحقیقات و ارائه مقالات توسط اساتید در شهرهای مختلف کشور، صرف انرژی بدون دستیابی به نتایج گسترده است؛ در حالی که نتایج این همایش‌ها و تحقیقات می‌تواند به سایر استان‌ها نیز تعمیم پیدا کند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 08:11
افزایش زیبایی مناظر شهری با گل‌دهی درختچه‌های گل محمدی در سطح شهر
معاون فنی و اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر افزایش زیبایی مناظر شهری با گل دهی درختچه‌های گل محمدی در سطح شهر تأکید کرد.
شنبه، 09 اردیبهشت 1402 - 10:53
صفحه 1 از 2ابتدا   قبلی   [1]  2  بعدی   انتها   
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه