X

اخبار

دوشنبه 25 اردیبهشت 1402
تعداد بازدید: 168

تکمیل پروژه اجرای شبکه آب خام بوستان علوی

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: پروژه شبکه آب خام بوستان علوی و محدوده آن تقریبا به پایان رسیده و نیازمند تأمین منابع مورد نیاز برای فعال سازی کامل این شبکه هستیم.
تکمیل پروژه اجرای شبکه آب خام بوستان علوی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به روند تکمیل شبکه آب خام بوستان علوی اظهار کرد: پروژه اجرای شبکه آب خام بوستان علوی از دوسال قبل آغاز شده و نزدیک به 10 کیلومتر طول لوله گذاری اصلی این پروژه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه 10 کیلومتر از این پروژه با لوله 250 میلیمتر، حدود 3 کیلومتر لوله 160 میلیمتر، 2.5 کیلومتر لوله 125 میلیمتر اجرا شده است افزود: هدف از اجرای این پروژه تامین منابع آبی مورد نیاز بلوار غدیر، بوستان علوی و شهرک جدید زعفرانیه است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه حدود یک میلیون و 700 هزار لیتر مخزن در سه نقطه و دو مرحله ایستگاه پمپاژ برای پروژه تعریف شده است گفت: اگر این پروژه با قیمت امروز بخواهد انجام شود بین 12 تا 15 میلیارد تومان هزینه اجرایی دارد؛ این پروژه تقریبا تکمیل شده و در حال اتصال آب خام به آن هستیم؛ البته مشکل اصلی پروژه عدم تخصیص منابع آبی مورد نیاز این پروژه است و اگر آب کافی تامین نشود نمی توانیم کل این شبکه اجرا شده را تحت پوشش آب خام قرار دهیم.

 

تصاویر
  • تکمیل پروژه اجرای شبکه آب خام بوستان علوی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه