X

اخبار

(آرشیو ماه خرداد 1403)
نشاط اجتماعی و خانواده ۲ اولویت شورای شهر قم است
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: بیشتر پروژه‌های اجراشده در شهر قم در راستای توجه به خانواده‌ها و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان، زائران و مسافران شهر قم بوده است.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 10:08
برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان امنیت بوستان‌های شهر قم/حرمت خانواده در بوستان‌ها حفظ شود
فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلال‌کنندگان در آرامش خانواده‌های قمی در بوستان‌های شهری خبر داد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:54
ساخت شهربازی و مجموعه‌های تفریحی مطالبه مردم قم است/مدیریت شهری دغدغه نوجوانان و جوانان را دارد
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده است و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری و افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:53
تقویت پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌های تفریحی برای شهرداری قم مهم است/همه وظیفه زمینه‌سازی مشارکت بالا در انتخابات را داریم
شهردار قم تقویت پیوست فرهنگی در پروژه‌های تفریحی را مسئله‌ای بسیار مهم توصیف و گفت: مسائل امنیتی، ایمنی و فرهنگی در بوستان‌ها باید مورد توجه باشد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:50
باغ گیاهان دارویی و دمنوشخانه بوستان علوی قم افتتاح شد
باغ گیاهان دارویی و دمنوشخانه گیاهان دارویی بوستان علوی قم همزمان با دهه امامت و ولایت و اجرای طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" به بهره‌برداری رسید.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:01
کاشت بیش از ۱۸۰ گیاه دارویی در دمنوشخانه بوستان علوی قم
سرمایه‌گذار باغ گیاهان داروئی و دمنوشخانه بوستان علوی گفت: این مجموعه دارای مساحت هشت هزار مترمربع است که ۶ هزار متر آن در فاز نخست به بهره‌برداری رسیده و شاخص‌ترین بخش آن مربوط به گیاهان دارویی است که بیش از ۱۸۰ گیاه دارویی در آن کشت شده است.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:00
بازسازی یک روستای سنتی در دل شهر قم با راه‌اندازی دمنوشخانه بوستان علوی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم مجموعه دمنوش‌خانه بوستان علوی را تداعی‌کننده یک روستا در دل شهر قم دانست.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:59
اهتمام شهرداری قم نسبت به اجرای پیوست‌های فرهنگی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های قم
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم گفت: در راستای ارتقای امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌ها و مراکز تفریحی، نخستین پاسگاه انتظامی ویژه بوستان علوی افتتاح شد و شهرداری اهتمام نسبت به اجرای پیوست فرهنگی پروژه‌های تفریحی در شهر دارد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:59
دستگاه‌های دولتی در کنار مدیریت شهری قم هستند/برای توسعه فرصتی برای دعوا و درگیری نداریم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های دولتی قم در کنار مدیریت شهری هستند، گفت: در حال حاضر فرصت دعوا و درگیری و کار نکردن برای توسعه وجود ندارد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:58
ایستگاه ویژه انتظامی در بوستان علوی قم افتتاح شد
ایستگاه ویژه انتظامی بوستان علوی قم در ادامه اجرای طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" به بهره‌برداری رسید.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:56
صفحه 1 از 4ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  بعدی   انتها   
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه