X

اخبار

شنبه 17 شهریور 1403
تعداد بازدید: 46

رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس قم و نصب المان های ماه مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی

مهندس رسول شمس معاون طراحی و زیبا سازی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس و نصب المان های ماه مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی به منظور افزایش شادابی میان دانش آموزان خبر داد. 
رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس قم و نصب المان های ماه مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی



به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم؛ مهندس شمس گفت: در راستای استقبال از مهرماه در سال جاری، سازمان سیما و منظر طبق روال سال‌های گذشته، تاکنون حدود ۱۵۰۰ مترمربع از دیوارهای مدارس و جداره‌های مربوطه را با حال و هوای مقاطع مختلف تحصیلی، از ابتدایی تا دبیرستان، با مضامین علمی، فرهنگی و اجتماعی رنگ‌آمیزی کرده است.
وی افزود: این روند همچنان ادامه دارد و ما قصد داریم این متراژ را تا حدود ۱۵۰۰ متر دیگر افزایش دهیم. همچنین، تعدادی از المان‌های مناسبتی به مناسبت ماه مهر نیز تهیه و آماده‌سازی شده که همزمان با شروع سال تحصیلی در میادین و معابر شهری قرار خواهد گرفت.
معاون طراحی و زیبا سازی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری اظهارداشت: این اقدامات به منظور ایجاد فضایی شاداب و فرهنگی برای دانش‌آموزان و تشویق آن‌ها به یادگیری و خلاقیت در محیط مدرسه انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس به‌خصوص در آستانه سال تحصیلی جدید، نه تنها اقدامی زیبا و جذاب است، بلکه تأثیرات مثبت زیادی بر روحیه و انگیزه دانش‌آموزان دارد.پایان پیام/

تصاویر
  • رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس قم و نصب المان های ماه مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه