X

اخبار

شنبه 10 شهریور 1403
تعداد بازدید: 54

آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه آب خام برای فضای سبز بلوار شهید موسوی و بلوار امام رضا(ع) قم

مهندس نادعلی رییس اداره فضای سبز منطقه 2 از آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه آب خام فضای سبز در بلوار شهید موسوی و بلوار امام رضا (ع) خبر داد.

آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه آب خام برای فضای سبز بلوار شهید موسوی و بلوار امام رضا(ع) قم


 

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم؛ مهندس نادعلی دراین باره اظهارداشت که این پروژه به منظور بهینه‌سازی و مدیریت منابع آب فضای سبز و همچنین جداسازی حداکثری آب فضای سبز از آب شرب شهری انجام می‌شود.

وی گفت: با برنامه ریزی و تامین اعتباری که در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی و عملیاتی شد، لوله گذاری شبکه آب خام بلوار شهید موسوی اغاز شد.

جزئیات پروژه:

  • طول پروژه:  دو و نیم کیلومتر
  • هزینه اجرا:  بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال
  • منابع مالی : بودجه شهرداری منطقه دو در سال ۱۴۰۳

وی با بیان اینکه این پروژه به طول دو ونیم کیلومتر و با هزینه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود، ادامه داد:  قسمتی از این پروژه شامل لوله‌گذاری شبکه آب خام در بلوار شهید موسوی خواهد بود و در نهایت فضای سبز این بلوار، شامل روپوش میانی و حاشیه‌های دو طرف بلوار و همچنین بوستان صداقت واقع در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) و انتهای خیابان حضرت ولی عصر(عج) به آب خام وصل خواهد شد.

 در بلوار امام رضا نیز  هدف از اجرای پروژه بهسازی شبکه آب خام، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و حذف آبیاری سنتی عرصه است 

مهندس نادعلی رییس اداره فضای سبز منطقه 2 عنوان کرد: به منظور بهبود کیفیت آب این بوستان، خط انتقال آب خام تا بوستان شفق نیز امتداد پیدا خواهد کرد. این اقدام به دلیل آسیب‌های ناشی از کیفیت پایین آب در این منطقه انجام می‌شود و هدف از آن، بهسازی وضعیت فضای سبز بوستان شفق با استفاده از آب خام با کیفیت بهتر است.

وی تصریح کرد: این پروژه نشان‌دهنده عزم جدی شهرداری قم در راستای مدیریت منابع آبی و ارتقاء کیفیت فضای سبز شهری است و امید می‌رود با اجرای آن، شرایط بهتری برای نگهداری و توسعه فضای سبز در این منطقه فراهم گردد.پایان پیام/

 

تصاویر
  • آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه آب خام برای فضای سبز بلوار شهید موسوی و بلوار امام رضا(ع) قم
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه