X

اخبار

یکشنبه 29 فروردین 1400
تعداد بازدید: 651

آموزش اصولی به 130 نفر از باغبانان فضای سبز

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اهمیت نگهداری فضای سبز شهری از آموزش کارشناسان، باغبانان و مسوولین سازمان درجهت افزایش بهره‌وری عملکرد نیروها خبر داد.
آموزش اصولی به 130 نفر از باغبانان فضای سبز

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، مصطفی آقابزرگی با اشاره به آموزش نیروهای فضای سبز برای افزایش بهره‌وری اظهار کرد: در ادامه کارگاه‌های آموزشی که از سال گذشته ویژه باغبانان در فضای باز و با رعایت پروتکل ها در حال برگزاری بود کارگاه‌های بعدی هم در دستور کار قرار گرفت و یکی از کارگاه‌هایی که با توجه به فصل رشد برگزاری آن ضرورت داشت بحث هرس فنی پرچین و دیواره سبز بود.

وی بیان کرد: در فصل بهار پرچین‌ها رشد قابل توجهی دارند و نیاز است برای کنترل فرم آنها و ایجاد زیبایی های بصری عملیات هرس روی آنها انجام شود و نیاز است در معابر شهری با کنترل رویش آنها از لحاظ ایمنی ترافیک نیز مساله‌ای رخ ندهد.

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این کارگاه با حضور 130 نفر از کارشناسان و باغبانان فضای سبز و مسوولین سازمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد تصریح کرد: در این راستا برای هرس پرچین‌ها دستورالعمل ابتدایی نیز تهیه شده بود که در این کارگاه موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت و به صورت عملی پس از توضیحات و تبادل نظر به صورت عملی بخشی از عملیات هرس برای حاضرین در کارگاه اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه توسط ناظرین عالی مناطق هشتگانه به صورت پراکنده در هشت منطقه نیز برای آموزش کارشناسان شرکت‌های پیمانکار و کارگران و سرکارگران پیمان‌های نگهداری فضای سبز به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و با رعایت کلیه نکات فنی و اصولی و ترافیکی عملیات هرس در مناطق هشتگانه انجام می‌شود.

 

تصاویر
  • آموزش اصولی به 130 نفر از باغبانان فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه