X

اخبار

دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید: 629

مسئول امور آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد:

آغاز عملیلت طراحی و برآورد هزینه پروژه سیستم های آبرسانی و آبیاری تحت فشار بلوار آیت الله بروجردی به طول 12 کیلومتر
مسئول امور آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد:

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، میلاد زارعی از آغاز اجرای عملیات طراحی و برآورد هزینه پروژه سیستم های آبرسانی و آبیاری تحت فشار بلوار آیت الله بروجردی به طول 12 کیلومتر در دولاین خبرداد و گفت: در فاز دو این پروژه نیز ایجاد 200 متر فضای سبز حاشیه بلوار در حال مطالعه و امکان سنجی است.

مسئول امور آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: اصلاح شبکه آب و نصب مخزن جدید بوستان جوان، طراحی آبرسانی بوستان های منطقه 3، طرح انتقال آب چاه جدید در منطقه 8 به مخزن ارتفاعات بوستان امام صادق (ع)، طراحی سیستم آبیاری تحت فشار رمپ و لوپ پردیسان، پیگیری طرح های مشاور شبکه جامع آب خام و طرح جامع بهینه سازی پساب و رفع ایرادات آن از جمله اقدامات مهمی است که از سوی این اداره درحال پیگیری است.

 

به گفته وی، بررسی طرح مشاور پساب، پیگیری موافقت نامه مخازن بتنی برای تصفیه پساب و شبکه آب خام نیز در حال انجام است.

 

زارعی به پروژه تامین آب بلوار آیت الله بروجردی اشاره کرد و یادآور شد: کل محدوده تحت پوشش آبیاری قطره ای میرودکه 35 درصد نسبت به روش غرقابی صرفه جویی مصرف آب را به همراه دارد.

 

مسئول امور آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ادامه داد: در فاز آبرسانی 170میلیون تومان اجرا و 330 میلیون تومان هم تامین لوازم پیش بینی شده که، این هزینه تنها برای اجرای طرح در رفیوژ وسط بلوار را شامل می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بوستان های جنگلی نیز اعتباری بالغ بر 500میلیون تومان نیاز دارند خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط اقتصادی در حال حاضر مشکل در خرید لوازم است که در صورت تامین کامل لوازم این پروژه دو ماهه انجام می شود.

 

زارعی با بیان اینکه در تامین لوازم استاندارد چهارگانه مورد توجه است گفت: این استاندارد شامل تاییدیه های استاندارد ملی ایران،  تاییدیه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، گزارش آزمون ماشینها و ادوات کشاورزی و نیز تاییدیه لیست جهاد کشاورزی هستند که بالاترین سطح استاندارد کشور است.

تصاویر
  • مسئول امور آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد:
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه