X

اخبار

چهارشنبه 21 خرداد 1399
تعداد بازدید: 859

احداث فضای سبز در 157 مجتمع مسکونی در قالب طرح «کاشانه»

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در این طرح بیش از 680 فرم از سوی شهروندان تکمیل شد که با توجه بودجه و ظرفیت سازمان بیش از 200 مجتمع دارای 10 واحد به بالا و 100 متر فضای سبز جهت احداث فضای سبز تعیین شدند.
احداث فضای سبز در 157  مجتمع مسکونی در قالب طرح «کاشانه»

 

به گزارش امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک ها و فضای سبز پیام جوادیان با اشاره به اجرای طرح کاشانه برای اجرای نهضت کاشت درخت در مجتمع‌های مسکونی شهر قم و در قالب پویش ملی درخت دوستی بنشانیم اظهار کرد: طرح کاشانه با هدف کاشت فضای سبز در مجتمع‌های مسکونی شهر در قالب پویش ملی درختکاری طراحی شد و با توجه به اهمیت توسعه فضای سبز خصوصاً در فضاهای مسکونی و همچنین محدودیت برگزاری تجمعات به دلیل شیوع بیماری در کشور این طرح جایگزین برنامه هرساله توزیع رایگان نهال شد.

وی با بیان اینکه در این طرح شهروندان با مراجعه به وب‌سایت سازمان پارک‌ها و یا ارسال کلمه «کاشانه» به سامانه سازمان و تکمیل فرم مربوطه اطلاعات مجتمع مسکونی خود را ثبت کردند افزود: بعد از این مرحله کارشناسان سازمان به مجتمع‌ها مراجعه و وضعیت ایجاد فضای سبز در مجتمع‌ها را بررسی کردند؛ سپس تیم اجرایی سازمان با توجه به مؤلفه‌های فنی احداث فضای سبز، همچون نوع خاک، منابع آب و شرایط نوری فضای سبز این مجتمع‌ها را احداث کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: در این طرح بیش از 680 فرم از سوی شهروندان تکمیل شد که با توجه بودجه و ظرفیت سازمان بیش از 200 مجتمع دارای 10 واحد به بالا و 100 متر فضای سبز جهت احداث فضای سبز تعیین شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در 157 مجتمع فضای سبز احداث شده و در نظر داریم تا طرح های اینچنینی را تا پایان سال ادامه دهیم.

 

تصاویر
  • احداث فضای سبز در 157  مجتمع مسکونی در قالب طرح «کاشانه»
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه