X

اخبار

شنبه 22 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید: 1099

ادامه احداث فضای سبز بلوار زائر در مسیر منوریل / کاهش چشمگیر کاشت چمن در فضای سبز این محدوده

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از ادامه احداث فضای سبز بلوار زائر در مسیر منوریل خبر داد.
ادامه احداث فضای سبز بلوار زائر در مسیر منوریل / کاهش چشمگیر کاشت چمن در فضای سبز این محدوده

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان از ادامه اجرای پروژه احداث فضای سبز بلوار زائر در مسیر منوریل خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با محوریت کاهش چشمگیر کاشت چمن در فضای سبز این محدوده همراه است.

مدیرعامل سازمان پارک ها  و فضای سبز شهرداری قم افزود: با توجه به تاکید مجموعه مدیریت شهری و شهردار محترم درراستای بهسازی در مسیر منوریل عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز شد و این پروژه از محل پل امیرکبیر تا مصلی قدس در برنامه کاری قرار گرفت.

به گفته وی، برنامه ریزی کاری، تامین بودجه و پیگیری قراردادهای مالی خاکبرداری، لوله گذاری آب خام، آماده سازی عرصه لوله گذاری، اجرای عملیات آبیاری تحت فشار، عملیات کاشت همزمان در چند فاز اجرایی شد که تاکنون بخش عظیمی از آن تکمیل شده است.

جوادیان با بیان اینکه حدفاصل پل شهید مصطفی خمینی تا پل مصلی که بیش از 7 کیلومتر است عملیات کاشت تکمیل شده تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم این پروژه کاهش چشمگیر کاشت چمن داشته و از گونه های پوششی، درختچه ای و گونه های دائمی گلدار در این عرصه مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید براینکه سیستم آبیاری تحت فشار در کل عرصه مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان کرد: حذف کامل چمن در این پروژه در دستور کار قرار گرفت که گونه های مورد استفاده علاوه بر زیبایی بصری کمترین میزان مصرف آب را دارد.

تصاویر
  • ادامه احداث فضای سبز بلوار زائر در مسیر منوریل / کاهش چشمگیر کاشت چمن در فضای سبز این محدوده
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه