X

اخبار

دوشنبه 30 دی 1398
تعداد بازدید: 1186

توسعه فضای سبز منطقه شش با رویکرد افزایش سرانه فضای سبز با احداث بوستان ۱۲ هکتاری

در نشست عضو شورای اسلامی شهر ، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با شهردار منطقه شش، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز منطقه در دستور کار قرار گرفت .
توسعه فضای سبز منطقه شش با رویکرد افزایش سرانه فضای سبز با احداث بوستان ۱۲ هکتاری

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در این نشست که با حضور حسن طلایی عضو شورای اسلامی شهر قم ، مهندس جوادیان مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز و مهندس حاتمی فرد شهردار منطقه شش برگزار گردید،مقرر شد در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، اقدامات عمرانی بوستان 12 هکتاری در محدوده مهدی آباد صورت پذیرد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، پس از طرح مشکلات شهرداری منطقه در حوزه فضای سبز و بحث و تبادل نظر پیرامون بهبود روش ها و نحوه کاهش و رفع مشکلات، مقرر شد همکاری فیمابین به ویژه در ارتباط با موضوعاتی چون توسعه و نگهداشت فضای سبز، تسهیل و تقویت گردد.
طلایی با اشاره به لزوم توجه و توسعه و ارتقاء کمی و کیفی سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار بر تسریع در روند تملک زمین‌های واجد شرایط شناسایی شده تاکید کرد.
شهردار منطقه شش نیز در ادامه با اشاره به اهمیت بلوار حضرت معصومه ( س ) به عنوان شریان ارتباطی و یکی از ورودی های قم به عنوان مرتبط کننده چندین استان یادآور شد : اقدامات عمرانی و بهسازی ورودی محور جعفریه در دست اقدام می باشد و امیدواریم با تعامل مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری و نگاه ویژه شهردار قم و اعضاء شورای شهر شاهد ارتقاء وضعیت فضای سبز این منطقه با احداث فضای سبز بوستان 12 هکتاری باشیم .
حاتمی فرد همچنین افزود : سعی ما بر این است که وضعیت فضای سبز منطقه و بحث نگهداشت شهر را به حد استاندارد رسانده و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه گردد .
مهندس جوادیان نیز ضمن بیان اهمیت ورودی های شهر قم گفت : ضروری است که با انجام کار ماندگار ، این منطقه نیز به استانداردهای مطلوب دست یافته که سازمان پارک ها ضمن تامین ردیف بودجه مورد نیاز تملکات در راستای توسعه آمادگی همکاری و تعامل را دارد .

تصاویر
  • توسعه فضای سبز منطقه شش با رویکرد افزایش سرانه فضای سبز با احداث بوستان ۱۲ هکتاری
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه