X

اخبار

دوشنبه 10 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید: 987

آغاز اجرای طرح باغچه سازی در معابر فرعی منطقه یک

ناظر عالی حوزه مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز اجرای طرح باغچه سازی در معابر فرعی منطقه یک خبر داد.
آغاز اجرای طرح باغچه سازی در معابر فرعی منطقه یک

به گزارش روابط عمومی  سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، سید مهدی لسانی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال 96 اجرای طرح ایجاد فضای سبز در محورهای فرعی معابر شهری در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت:  این طرح از منطقه یک کوی شهدا و  بلوار 15 خرداد آغاز شد، که طی آن رضایت شهروندان برای ایجاد باغچه های طولی و نقطه ای جلب شده است.

ناظر عالی حوزه مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری از استقبال زیاد مردم در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این زمینه با حمایت و درخواست مردم کار شناسایی نقاط ایجاد باغچه طولی انجام شده و  تا امروز 70 درصد محدوده کوی شهدا شناسایی و کار باغچه سازی شروع شده است. 

به گفته وی، در این طرح شهروندان و متقاضیان  ملزم به آبیاری باغچه ها هستند و این روند با هدف فرهنگسازی نگهداری وایجاد فضای سبز ادامه دارد.

تصاویر
  • آغاز اجرای طرح باغچه سازی در معابر فرعی منطقه یک
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه