X

اخبار

دوشنبه 20 آبان 1398
تعداد بازدید: 1099

برگزاری کارگاه آموزشی در مرکز تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز

مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: اهمیت مشارکت مردم در توسعه و نگهداری فضای سبز به اندازه فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
برگزاری کارگاه آموزشی در مرکز تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، محمد جواد مختاری با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء فرهنگ شهروندی اظهار داشت: قبل از اقدام برای ارائه خدمات باید آموزش‌های لازم به شهروندان ارائه شود تا شاهد بیشترین بازدهی از خدمات ارائه‌شده در سطح شهر باشیم.
وی فعالیت در حوزه فضای سبز و توسعه و نگهداری آن را مورد بررسی قرارداد و گفت: اهمیت مشارکت مردم در توسعه و نگهداری فضای سبز به اندازه فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در سازمان با توجه به این مهم برنامه‌هایی در همه فصول برای مشارکت و ارتقاء سطح دانش شهروندان برنامه‌ریزی و نقش مردم در این حوزه بسیار پررنگ دیده‌شده است.
وی یکی از اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را برای ارتقاء فرهنگ شهروندی و جلب مشارکت‌های مردمی تأسیس کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز و مرکز ارتباطات مردمی در بوستان کودک دانست و گفت: کتاب‌های موجود در این مرکز تمام مباحث زیست‌محیطی و علوم مربوط به باغبانی و فضای سبز در همه سنین و مقاطع تحصیلی تا کارشناسی ارشد و دکتری را پوشش می‌دهد.
مختاری از برگزاری کارگاه آموزشی باغبانی در این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه با موضع آشنایی با خاک مناسب و نحو تعویض گلدان در مرکز ارتباطات مردمی و کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز برگزار می‌شود.
وی برگزاری این قبیل دوره‌ها را برای توسعه فضای سبز با مشارکت مردم بسیار مؤثر خواند و تأکید کرد: مشارکت مردم در مدیریت شهر و زیباسازی مناظر شهری می‌تواند در ایجاد شادی و افزایش امید در جامعه مؤثر باشد.
مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: شهروندان با ارسال کلمه "کارگاه" به سامانه 30001397 می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت‌نام کرده و شرکت کنند.
قابل‌ذکر است این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 11 صبح در مرکز ارتباطات مردمی و کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز واقع در میدان بسیج خیابان میرزای قمی، خیابان جنان/ بوستان کودک برگزار می‌شود.

 


 

تصاویر
  • برگزاری کارگاه آموزشی در مرکز تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه