X

اخبار

ﺳﻪشنبه 14 آبان 1398
تعداد بازدید: 2194

انتصاب رئیس جدید اداره فضای سبز شهرداری منطقه 5

با حکم معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم و طی مراسمی که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم شهردار منطقه پنج و مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برگزار شد علی محمدی به عنوان رئیس جدید اداره فضای سبز منطقه 5 شهرداری قم منصوب شد.
انتصاب رئیس جدید اداره فضای سبز شهرداری منطقه 5

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در حکمی علی محمدی را به‌عنوان رئیس اداره فضای سبز منطقه 5 منصوب کرد. در این مراسم که صبح امروز با حضور مالکی نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، اقبالیان مدیر منطقه پنج شهرداری قم، جوادیان مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و جمعی از کارکنان منطقه 5 شهرداری قم و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم در سالن جلسات شهرداری منطقه پنج برگزار شد از تلاش‌ها و زحمات مهندس «هومن محمدی» تقدیر و مهندس «علی محمدی» به‌عنوان رئیس جدید اداره فضای سبز منطقه پنج معرفی شد.

تصاویر
  • انتصاب رئیس جدید اداره فضای سبز شهرداری منطقه 5
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه