X

اخبار

پنجشنبه 25 مهر 1398
تعداد بازدید: 938

فعالیت بیش از ۲۵۰۰ نفر از باغبانان، کارگران و پرسنل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در ایام اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بیش از دو هزار و 500 نفر از پرسنل اجرایی، ستادی، کارگران و باغبانان سازمان در سه شیفت کاری در حال ارائه خدمات بوده و ناظرین سازمان به‌ صورت مستمر در شهر حضور دارند.
فعالیت بیش از ۲۵۰۰ نفر از باغبانان، کارگران و پرسنل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در ایام اربعین حسینی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ، پیام جوادیان با بیان لزوم توجه به سیمای شهر در ایام اربعین حسینی (ع) با توجه به حضور زائران و مسافرین اظهار داشت: برای ایام اربعین و استقبال از زائران بیش از ۱۰ هزار مترمربع گل‌های فصلی در سطح شهر کاشته است.
وی از آماده‌باش بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد و افزود: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل اجرایی، ستادی، کارگران و باغبانان سازمان در سه شیفت کاری در حال ارائه خدمات بوده و ناظرین سازمان به‌ صورت مستمر در عرصه های شهری و جنگلی حضور دارند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم پاک‌سازی و رفع کمبودهای بوستان‌ها جهت استفاده زائران را از مهمترین اقدامات سازمان دانست و تصریح کرد: همچنین برای ایام اربعین حسینی آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و حمام کلیه بوستان‌ها و اماده‌سازی استراحتگاه موقت در بوستانهای غدیر، فدک، نیایش، مهدی و امام رضا(ع) در دستور کار قرار گرفت.
وی تأمین نیروی لازم جهت شستشوی سرویس‌های بهداشتی و ملزومات مورد نیاز آن را از دیگر اقدامات انجام‌ شده عنوان کرد و گفت: شستشوی معابر بوستان ها بویژه در مبادی ورودی‌ شهر، انتقال خاک و نخاله‌ها از بوستان‌ها و نظافت بهسازی نیمکت‌ها و سایر مستحدثات و همچنین رفع خاموشی بوستان‌ها و استراحتگاه‌ها نیز انجام‌ شده است.

تصاویر
  • فعالیت بیش از ۲۵۰۰ نفر از باغبانان، کارگران و پرسنل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در ایام اربعین حسینی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه