X

اخبار

شنبه 26 مرداد 1398
تعداد بازدید: 1198

پایداری و طراوت فضای سبز شهر نیازمند توجه مردم / سامانه 137 اصلی ترین راه نظارتی توسط شهروندان

رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: پایداری فضای سبز و توسعه آن نیازمند توجه مردم به آن است.
پایداری و طراوت فضای سبز شهر نیازمند توجه مردم / سامانه 137 اصلی ترین راه نظارتی توسط شهروندان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ، مصطفی آقا بزرگی با بیان اینکه شهروندان مصرف‌کنندگان اصلی فضای سبز شهری هستند اظهار کرد: بیشترین تاثیر را شهروندان می‌توانند روی جریان حفظ و نگهداری فضای سبز بگذارند. مالکین اصلی فضای سبز شهروندان هستند و سازمان پارک‌ها خدمت‌گذار مردم است.
آقابزرگی بیان کرد: در این زمینه مشارکت مردم و اطلاع‌رسانی تعرضات و هدررفت منابع می‌تواند بسیار اثرگذار در حفظ منابع و توسعه بهتر فضای سبز باشد.
وی رصد مستمر مشکلات اعلام شده از سوی شهروندان در حوزه فضای سبز را مد نظر قرار داد و گفت: ناظرین مناطق به طور مستمر پیگیر مسائل و مشکلاتی که از سوی مردم اعلام می‌شود هستند.
رئیس اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه پایداری فضای سبز و توسعه آن نیازمند توجه مردم به آن است و افزود: اگر مردم خودتنظیمی و خودمراقبتی در برخورد و در زمان حضور در فضای سبز داشته باشند، فضای سبز شهر طراوت و شادابی بیشتری خواهد داشت.
وی با اشاره به راه‌های انتقال مسائل و مشکلات حوزه فضای سبز به سازمان پارک‌ها گفت: دو راه عمده برای تماس با سازمان وجود دارد که یکی سامانه 137 شهرداری است که به عنوان اصلی ترین را ه نظارتی ما توسط شهروندان قلمداد میشود و دیگری حضوری در دفاتر فضای سبز مناطق و سازمان پارک‌ها است.

 

تصاویر
  • پایداری و طراوت فضای سبز شهر نیازمند توجه مردم / سامانه 137 اصلی ترین راه نظارتی توسط شهروندان
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه