X

اخبار

چهارشنبه 23 مرداد 1398
تعداد بازدید: 1137

آموزش ۸۰۰ تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب

مدیر آموزش و پژوهش سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم گفت: دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح مهارت و مدیریت صحیح مصرف آب در سطوح مختلف توسط این سازمان برای ۸۰۰ تن از عوامل فضای سبز شهرداری قم برنامه‌ریزی شد.
آموزش ۸۰۰ تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب

 

مجید پهلوانی با اشاره به تفاهم‌نامه میان سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سال گذشته ۷۰۰ تن از فعالان فضای سبز در سطح پیمانکار، ‌کارفرما و کارگر سازمان فضای سبز شهرداری قم آموزش داده شد.

مدیر آموزش و پژوهش سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم با بیان اینکه آموزش ۸۰۰ تن از عوامل فضای سبز شهرداری قم در سال جاری برنامه‌ریزی شده است،‌ اظهار داشت: هدف از این دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت و مبانی فنی در سطوح مختلف به منظور مدیریت آبیاری فضای سبز، آشنایی با مبانی فنی باغبانی و اصلاح الگوی کشت در فضای سبز است.

پهلوانی افزود: نخستین دوره آموزشی سال جدید این سازمان از روز شنبه ۱۹ مردادماه آغاز و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت ضمن اینکه این دوره‌ها به صورت مستمر در طول سال در سطوح مختلف ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محدودیت‌های منابع آبی قم و لزوم آموزش و بهره‌گیری از روش‌های جدید آبیاری و مدیریت آبیاری فضای سبز، ‌بیان کرد: با دوره‌های برگزاری شده در سال گذشته شاهد ارتقای سطح فنی، ‌کاهش مصرف و همچنین اصلاح مدیریت مصرف آب در فضای سبز استان هستیم.

تصاویر
  • آموزش ۸۰۰ تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه