X

اخبار

یکشنبه 06 اسفند 1396
تعداد بازدید: 1381

رئيس اداره فضاي سبز منطقه سه خبر داد

ایمن سازی ۵ آبنمای منطقه سه تا پایان سال / خرید مجموعه های استاندارد بازی كودكان و نصب در بوستان های سلامت و سعید اسحاقیان با هزینه یك میلیارد ریال

رئيس اداره فضاي سبز منطقه سه خبر داد

رئیس اداره فضای سبز منطقه سه از بهسازی و ایمن سازی ۵ آبنمای منطقه سه خبر داد و گفت: مجموعه های بازی ۷ بوستان منطقه نیز در پروژه ایمن سازی با اعتباری یك میلیارد ریالی انجام شد. به گزارش سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم، اصغر جداخانی از بهسازی و ایمن سازی ۵ آبنمای منطقه سه خبر داد و اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال انجام شد كه طی آن ایمن سازی با حذف كفكش ها و ایجاد موتورخانه خشك صورت گرفت. رئیس اداره فضای سبز منطقه سه افزود: در این پروژه آبنماهای انتهای خیابان امام موسی صدر، بوستان بنیادی، میدان امام، بركه ورودی بلوار زائر و بوستان ریحانه ایمن سازی و بهسازی شد. وی همچنین به ایمن سازی مجموعه های بازی كودكان در سطح بوستان های منطقه اشاره كرد و گفت: در این پروژه مجموعه های بازی كودكان بوستان های بنیادی، لاله، مادر، میلاد، صدف، نسیم و امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار یك میلیارد ریالی ایمن سازی شد. جداخانی خاطرنشان كرد: خرید مجموعه های استاندارد بازی كودكان و نصب در بوستان های سلامت و سعید اسحاقیان با هزینه یك میلیارد ریال نیز در سال جاری انجام شد.

تصاویر
  • رئيس اداره فضاي سبز منطقه سه خبر داد
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه