X

اخبار

ﺳﻪشنبه 11 تیر 1398
تعداد بازدید: 1743

رضایت‌مندی شهروندان از پاسخگویی سازمان پارک‌ها به تماس‌های سامانه ۱۳۷

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از رضایت‌مندی شهروندان از پاسخگویی سازمان پارک‌ها به تماس‌های سامانه ۱۳۷ خبر داد.
رضایت‌مندی شهروندان از پاسخگویی سازمان پارک‌ها به تماس‌های سامانه ۱۳۷

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد پاسخگویی‌ سازمان‌های شهرداری به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ سازمان پارک‌ها رتبه نخست و رضایت کامل مردمی در بین سازمان‌های شهرداری را به دست آورده است، اظهار کرد: در بین سازمان‌های معاونت خدمات شهری که ۶ سازمان هستند رتبه نخست و همچنین سایر سازمان‌های تابعه شهرداری قم نیز همین رتبه کسب شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیشترین تماس‌های برقرارشده پس از تماس‌های راهنمایی زائر و اطلاع‌رسانی، در حوزه موضوعات مرتبط با سازمان پارک‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار پیام در حوزه فضای سبز در سال ۹۷ ثبت شده که شامل موضوعاتی چون هرس درختان، آب‌گرفتگی معابر در پی آبیاری فضای سبز، درخواست توسعه فضای سبز، باز ماندن شیر فلکه فضای سبز و… بوده است.

جوادیان با بیان اینکه تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ درحوزه خدمات سازمان پارک‌ها ۵ درصد نسبت به سال ۹۶ و ۲۵ درصد نسبت به سال ۹۵ بیشتر شده است، گفت: انتظار ما از شهروندان این است که موارد فضای سبز را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند خصوصا با توجه به شروع فصل گرما و امکان هدررفت آب نیازمند مشارکت و همکاری بیشتر شهروندان هستیم.

تصاویر
  • رضایت‌مندی شهروندان از پاسخگویی سازمان پارک‌ها به تماس‌های سامانه ۱۳۷
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه